CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Olum: Absolutt ikke Hva slags sport liker du da? Synkronsvømming? Når og hvor har du fått for deg at jeg hater sport? Jeg liker (kick)boxing, innebandy, håndball er også greit. Svømming er heller ikke til å forakte. Curling, styrketrening... Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Trance er for homser.Hør på rock og metal, and anything but pop, trance and disco. Folk som stadig mener deres er bedre enn andres er ikke særlig bedre selv. Jeg mener ikke min musikk er bedre, bare at trance etter min mening er kjedelig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, ferdig med den. Hva spiste dere til middag idag da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, ferdig med den. Hva spiste dere til middag idag da? Grøt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, ferdig med den. Hva spiste dere til middag idag da? Grøt. Ah, fantastisk. Hvordan smakte det jegbryrmegikke? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Olum: Absolutt ikke Hva slags sport liker du da? Synkronsvømming? Når og hvor har du fått for deg at jeg hater sport? Jeg liker (kick)boxing, innebandy, håndball er også greit. Svømming er heller ikke til å forakte. Curling, styrketrening... Vet ikke helt hvordan jeg har fått det for meg. Du har sikkert nevnt på MSN at du misliker fotball, da går jeg ofte utifra at man ikke liker sport Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som har tips til action film jeg kan se i kveld? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Svømming er morsomt. Gikk på håndball i 4 måneder og det var nok.Foretrekker kun å se på det.. Men det er ikke spess spennende, bare helt greit. Jeg var helt nøytral til deg, men du gikk Caiph stræiks agen <3 Vet ikke helt hvordan jeg har fått det for meg. Du har sikkert nevnt på MSN at du misliker fotball, da går jeg ofte utifra at man ikke liker sport Okei Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, ferdig med den. Hva spiste dere til middag idag da? Grøt. Heldige jævel. Her var det tørr potet og feskekaker på menyen -.- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, ferdig med den. Hva spiste dere til middag idag da? Grøt. Heldige jævel. Her var det tørr potet og feskekaker på menyen -.- Jeg vet jeg er heldig, kjenner jo deg. <3 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ingenting som å tilbringe en kveld foran TVn og internasjonal håndballkamp med Norge. Det er utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Grøt med kanel og sukker + en klump smør i midten er jo bare fantastisk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Grøt med kanel og sukker + en klump smør i midten er jo bare fantastisk. Er helt enig. Fikk lyst på risengrynsgrøt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Grøt med kanel og sukker + en klump smør i midten er jo bare fantastisk. Her må jeg si meg enig med Olumsen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gary Moore, en mann som spiller med sjela si Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 GRØT ER KVALMENDE. Næh! Hvorfor syns du det? :S ..... Hvorfor han synes noe smaker vondt? Nei, er ikke lett å si..... Veldig morsom, du Takker. I'm also Mr.Serious. (: Gary Moore, en mann som spiller med sjela si*utubsang* Fantastisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Om nom nom nom. Pupp <3 Låner du bort litt? Jeg er utsultet på pupp... Sorry. Disse puppene er forbeholdt meg Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 This conversation continues to astound me ... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spiste brødskiver til middag jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg