Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det der var bare villt, Bytex. Hørtes nesten ut som en fotballkamp. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg føler DNFK har blitt en avhengighetssak for meg :S Sitter her hver dag med meningsløst babbel og snakker tull Det der var bare villt, Bytex. Hørtes nesten ut som en fotballkamp. Sa noen fotball? BASKET, har ingen hørt om det!?!? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjenner følelsen!Av og til er jeg så lat at jeg ikke en gang gidder å gå fem meter til kjøkkenet hvis jeg er skrubbsulten. Det eneste jeg vil se er en halv, tørr ost, to måneder gammel brus og gårdagens nudler eller lasagne... Romkameraten min liker ikke å handle, og jeg gidder som oftest ikke, og kjøper bare et smørbrød på Statoil Du er jente, rite? Flytte? Jeg elsker å handle... Dere som sier noe annet, hysj, jeg tror jeg har noe på gang her Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sa noen fotball? BASKET, har ingen hørt om det!?!? Begge er dritt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg føler DNFK har blitt en avhengighetssak for meg :SSitter her hver dag med meningsløst babbel og snakker tull Det der var bare villt, Bytex. Hørtes nesten ut som en fotballkamp. Sa noen fotball? BASKET, har ingen hørt om det!?!? Selvølgelig har jeg hørt om basket. Det er engelsk for papirkurv. Sa noen fotball? BASKET, har ingen hørt om det!?!? Begge er dritt. Men så hater vel du sport også da Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjenner følelsen!Av og til er jeg så lat at jeg ikke en gang gidder å gå fem meter til kjøkkenet hvis jeg er skrubbsulten. Det eneste jeg vil se er en halv, tørr ost, to måneder gammel brus og gårdagens nudler eller lasagne... Romkameraten min liker ikke å handle, og jeg gidder som oftest ikke, og kjøper bare et smørbrød på Statoil Du er jente, rite? Flytte? Jeg elsker å handle... Dere som sier noe annet, hysj, jeg tror jeg har noe på gang her Det er vel en individuell sak ^^ Jeg syns det er helt OK å handle, jeg, men jeg gidder rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sa noen fotball? BASKET, har ingen hørt om det!?!? Begge er dritt. Fælt så negativ vi skulle være i dag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Er pro gamere det der. Han som vant den første kampen jeg posta vant 5000 dollar akkurat der. Og det var USA vs Japan. Stor grudge match, siden japanere alltid banker vestlige spillere fordi de er som roboter. Han gjorde noe sinnssykt vanskelig, først blocka en lang kombo med nesten 0 health left, så slår tilbake med super combo og snur kampen helt rundt og vinner. Da snakker vi å holde hodet kaldt. Endret 2. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hun tok ikke hintet, Sirslask. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Olum: Absolutt ikke Hva slags sport liker du da? Synkronsvømming? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hun tok ikke hintet, Sirslask. Det er en grunn til at jenter ligger lavere i næringskjeden Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Olum: Absolutt ikke Hva slags sport liker du da? Synkronsvømming? Up top Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hun tok ikke hintet, Sirslask. Det er en grunn til at jenter ligger lavere i næringskjeden Haha. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ingen andre som syns NBA er kos? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 *løpe inn i dnfk* MrBjoern er heit! *løpe ut igjen* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ingen andre som syns NBA er kos? Egentlig ikke, men Barcalays Premier League derimot Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 NBA er dritt, Space jam er kos. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Basket generelt er kos ^^ Men jeg savner Michael Jordan... Legenden i mitt hjerte Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 IMO er alt av sport crap bortsett fra skateboarding og e-sports Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg