Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta dere heller en jonny på fest. Slipper all faenskapen som følger med drikkinga.

QFT, men hver gang eg finner en ny dealer blir de tatt uken etter.

Har skjedd med 4 stk nå. Begynner å bli litt paranoid av det.

Lenke til kommentar
Ta dere heller en jonny på fest. Slipper all faenskapen som følger med drikkinga.

Det er nok ikke det du blir paranoid av.

Lenke til kommentar

Haha, skaff deg noen gode kontakter. Da slipper du sjansen for å bli tatt i tillegg til at du får bra stæsj.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg snakker med de på telefonen nå, desverre er begge midt i en fyllekule av andre dimensjoner akkurat nå..

Skal jeg komme istedenfor? :p

Sure. Jeg trenger selskap uansett :)

Kan vi ta det en annen dag? :)

Jeg ble opptatt med Criminal Minds :wee:

Lenke til kommentar
Kjenner følelsen!

Av og til er jeg så lat at jeg ikke en gang gidder å gå fem meter til kjøkkenet hvis jeg er skrubbsulten.

Det eneste jeg vil se er en halv, tørr ost, to måneder gammel brus og gårdagens nudler eller lasagne...

Romkameraten min liker ikke å handle, og jeg gidder som oftest ikke, og kjøper bare et smørbrød på Statoil :p

Samme her, og jeg prøver å runde 90 kg for øyeblikket. Tenk deg hvor slitsomt det er for meg akkurat nå...

Lenke til kommentar

Slåssespill på turneringsnivå er helt sinnssykt stort i japan og USA..er et digert stevne årlig der de beste fra USA og japan spiller mot hverandre i diverse spill de er eksperter på. Evo2k9i Las Vegas. Masse fans som følger kampene.

Kamp i Streetfighter 3 (finishen gir meg gåsehud)

http://www.youtube.com/watch?v=KS7hkwbKmBM

Kamp i Marvel vs capcom 2:

Sjekk reaksjonene på publikum..helt villt. I wanna go.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Kjenner følelsen!

Av og til er jeg så lat at jeg ikke en gang gidder å gå fem meter til kjøkkenet hvis jeg er skrubbsulten.

Det eneste jeg vil se er en halv, tørr ost, to måneder gammel brus og gårdagens nudler eller lasagne...

Romkameraten min liker ikke å handle, og jeg gidder som oftest ikke, og kjøper bare et smørbrød på Statoil :p

Samme her, og jeg prøver å runde 90 kg for øyeblikket. Tenk deg hvor slitsomt det er for meg akkurat nå...

Grusomt :wow:

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...