CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Dra tilbake til Iran! Jeeez, some people... Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 @Samebror: Hva er det du(?) har på deg? Er det bare hos meg at siden er veldig treg? Ja. Hos meg går det raskere enn vanlig, faktisk xP den superkule hatten jeg fikk av MSg vel Dritrå Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg foreslår at du tar bilde du kan legge i fap-folderen din.Istedenfor å finne på noe du vil angre på senere. Lite tips.. Mulig de kline vilt? Hvem vet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Du er gal... Du er dum. Hun er normal. Hvis du er avhengig av drikke for å ha det moro, så er du litt dum jo Hvis du ikke klarer å ha det moro uten, så synes jeg synd på dere. Eller ikke drikk. Du er gal... Du er dum. FUKEN WINRAR PLUS ONE Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sirslask, da.Han kommer fra Irak! Noen mennesker altså... Pac-Man, hent Borris og Ivan! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er så sykt mange som sa det før, men så drakk de for første gang og skiftet totalt mening. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er så sykt mange som sa det før, men så drakk de for første gang og skiftet totalt mening. QFT. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Du er gal... Du er dum. Hun er normal. Hvis du er avhengig av drikke for å ha det moro, så er du litt dum jo Hvis du ikke klarer å ha det moro uten, så synes jeg synd på dere. Jeg er da ikke avhengig av å drikke for å ha det moro! Jeg drikker på fester fordi det er ("tradisjon" og) jævlig godt ;P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, lillebroren min er gal. Han fortalte isted at han ble så sinna på street fighter 4 at han reiv istykker manualen. N00b Selvsagt er han n00b, bare syter om at han ikke greier noen moves og ikke greier supers eller ultras. Nabb!!!111 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, lillebroren min er gal. Han fortalte isted at han ble så sinna på street fighter 4 at han reiv istykker manualen. N00b Selvsagt er han n00b, bare syter om at han ikke greier noen moves og ikke greier supers eller ultras. Nabb!!!111 *Mumle noe om at ting går i arv og epler som ikke faller langt fra stammen* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er da ikke avhengig av å drikke for å ha det moro!Jeg drikker på fester fordi det er ("tradisjon" og) jævlig godt ;P Seigt. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg trykker bare på knappene ._. Men det er like godt; det eneste slossespillet jeg liker, er Soul Calibur 4, og det gidder ingen å spille med meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sirslask, da.Han kommer fra Irak! Noen mennesker altså... Pac-Man, hent Borris og Ivan! Jeg snakker med de på telefonen nå, desverre er begge midt i en fyllekule av andre dimensjoner akkurat nå.. Skal jeg komme istedenfor? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er da ikke avhengig av å drikke for å ha det moro!Jeg drikker på fester fordi det er ("tradisjon" og) jævlig godt ;P Seigt. Seigt nok. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ta dere heller en jonny på fest. Slipper all faenskapen som følger med drikkinga. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg snakker med de på telefonen nå, desverre er begge midt i en fyllekule av andre dimensjoner akkurat nå..Skal jeg komme istedenfor? Sure. Jeg trenger selskap uansett Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ta dere heller en jonny på fest. Slipper all faenskapen som følger med drikkinga. Wow, enda seigere. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan ha det kjempegøy uten alkohol, jeg. *Mimre om helgen* Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Et tips hvis du skal drikke, er å spise spaghetti. Det kommer lett opp hvis du skal spy Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan ha det kjempegøy uten alkohol, jeg. *Mimre om helgen* Xactly. *Mimre om helgen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg