Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Huff, pappa har bedt meg om å lage sånn "bookface" til han siden tanten min bruker det også nå. Fylle/høy videoer og bilder må vekk og masse linker. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er kanskje en av de som mobba alle i klassen på ungdomskolen og kalte de homoer, og om noen år finner du kjærligheten i Øyvind? Sirslask altså. Var ikke sånn ment, var bare ordbruken som fikk det til å høres litt rart ut Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er kanskje en av de som mobba alle i klassen på ungdomskolen og kalte de homoer, og om noen år finner du kjærligheten i Øyvind? Sirslask altså. Var ikke sånn ment, var bare ordbruken som fikk det til å høres litt rart ut OK. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ikke add faren/moren din som venn så kan alle fyllebildene være.. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Omg, sitter en liten søt gutt i rulestol vedsidenavmeg på andre PCen her, er som å se meg selv for 8 år siden Jeg foreslår at du tar bilde du kan legge i fap-folderen din. Istedenfor å finne på noe du vil angre på senere. Lite tips.. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Du er gal... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, lillebroren min er gal. Han fortalte isted at han ble så sinna på street fighter 4 at han reiv istykker manualen. Og nå skulle han på judotrening og ta ut frustrasjonen på småunger. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hahaha, de siste postene :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Du er gal... Du er dum. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Æsj, judo er jo bare grep! Kickboxing er noe helt annet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Dra tilbake til Iran! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Du er gal... Du er dum. FUKEN WINRAR Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, lillebroren min er gal. Han fortalte isted at han ble så sinna på street fighter 4 at han reiv istykker manualen. N00b Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Dra tilbake til Iran! Sirslask, da. Han kommer fra Irak! Noen mennesker altså... Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bare fordi hun er jente trenger hun da ikke være dum?! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 @Samebror: Hva er det du(?) har på deg? Er det bare hos meg at siden er veldig treg? Ja. Hos meg går det raskere enn vanlig, faktisk xP den superkule hatten jeg fikk av MSg vel Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eller ikke drikk. Du er gal... Du er dum. Hun er normal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg