Petrvs Romanvs Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Klamydia spiller ingen trille hvis det også er inkl. sisu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lars lager mat til pusen som ikke tør å bevege seg bort fra dyna det er iskaldt der nede. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lars lager mat til pusen som ikke tør å bevege seg bort fra dyna det er iskaldt der nede. Hyggelig det, men du bør vel poste med egen account slik at ikke det går utover Lars sin konto ^^, Og din egen Bare sånn for å si ifra Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor ble det av Kanin? Jaja, jeg sitter på skolen og hører på Crystal Castles. Kaféfolket gjør? XXZXCUZX Me, jeg gjør det samme. ^^ Jeg er dog på jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lars lager mat til pusen som ikke tør å bevege seg bort fra dyna det er iskaldt der nede. Jeg lagde vann... Eller hentet vann da,hovedsaken er at hun likte vannet. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi skal ha arbeidsdag, der vi skal skrive CV og søknad og få rekommendering (tviler sterkt på at det er det, det heter xP) fra læreren vår. Og så skal vi bestemme oss for hva vi skal si og "søke" til den. Utifra den skal læreren vår tydeligvis se om vi virkelig kan få en jobb innen astronomi Drittdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor gammel var du sa du? Arbeidsdag er Legen----------------------------------------DARY! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 XXZXCUZX Me, jeg gjør det samme. ^^Jeg er dog på jobb. Heheh. Jeg tror ikke alle rundt her er like enig med meg i Crystal Castles som musikkvalg, though. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lurer på om jeg skal stikke til byen og kjøpe film til kameraet. Gidder jeg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lurer på om jeg skal stikke til byen og kjøpe film til kameraet. Gidder jeg? GO FOR IT! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor gammel var du sa du?Arbeidsdag er Legen----------------------------------------DARY! Å arbeide innen astronomi vil seff bli jævlig moro, men det vil ta meg, tja... 7 år til å komme dit. Jeg er 19, studerer astronomi Å skrive CV og søke til jobb er noe dritt. Men å få jobben om 7 år (... ) blir Legen, wait for it, and I hope you're not lactose intolerant, because the next part of this word involves; dary! Men det vil ta tid -.- hei MOC Tjena, brother Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor gammel var du sa du?Arbeidsdag er Legen----------------------------------------DARY! Å arbeide innen astronomi vil seff bli jævlig moro, men det vil ta meg, tja... 7 år til å komme dit. Jeg er 19, studerer astronomi Å skrive CV og søke til jobb er noe dritt. Men å få jobben om 7 år (... ) blir Legen, wait for it, and I hope you're not lactose intolerant, because the next part of this word involves; dary! Men det vil ta tid -.- Er dette ditt store idol? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 CV-suiting up! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor gammel var du sa du?Arbeidsdag er Legen----------------------------------------DARY! Å arbeide innen astronomi vil seff bli jævlig moro, men det vil ta meg, tja... 7 år til å komme dit. Jeg er 19, studerer astronomi Å skrive CV og søke til jobb er noe dritt. Men å få jobben om 7 år (... ) blir Legen, wait for it, and I hope you're not lactose intolerant, because the next part of this word involves; dary! Men det vil ta tid -.- hei MOC Tjena, brother finnes det heitere same enn dette? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sikkert mange her som kan hjelpe deg å lage ett stykk killer CV og søknad Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 XXZXCUZX Me, jeg gjør det samme. ^^Jeg er dog på jobb. Heheh. Jeg tror ikke alle rundt her er like enig med meg i Crystal Castles som musikkvalg, though. Folk flest vet ikke å sette pris på blipblip. All musikk med snev av chiptune-lyder går rett hjem hos meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Folk flest vet ikke å sette pris på blipblip. All musikk med snev av chiptune-lyder går rett hjem hos meg. Det er elsk. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Folk flest vet ikke å sette pris på blipblip. All musikk med snev av chiptune-lyder går rett hjem hos meg. Det er elsk. Om du liker chiptunes, sjekk ut myspace'n min! Har abre et par "låter" der nå, men det kommer mer snart. Bare rote meg til å laste opp. www.myspace.com/ridleyrampage/ Endret 2. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg