Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jesus er den beste tilflukt når i bønn til han du går.Skinner solen lyst og vennlig, eller lyder tordendrønn. Vær i gleden som i sorgen, alle ting til Gud i bønn. Tenkte først at det var refrenget på en sang jeg hørte da jeg var liten, men dette er vel et dikt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Aner ikke. Tror det er en salme. "Hvilken venn vi har i Jesus" Kan godt være et dikt også. Jeg bare liker versjonen med deLillos og Jaga Jazzist, slik jeg liker det meste av og med deLillos Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg driter i om det er mars eller juni. Snøen var på god vei til å bli smeltet og brøytebilene var nesten ferdig med alle gatene. Da skal det ikke komme mer snø. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi er i mars...hellu...skal vi ha snøfri påske nå all of a sudden? OO Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi er i mars...hellu...skal vi ha snøfri påske nå all of a sudden? OO Jatakk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi er i mars...hellu...skal vi ha snøfri påske nå all of a sudden? OO Var det ifjor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi er i mars...hellu...skal vi ha snøfri påske nå all of a sudden? OO Ja takk, gjerne. Jeg krever hvit jul, ikke noe annet. Resten av tiden kan gjerne være varm og bar for min del. Veldig gjerne faktisk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi er i mars...hellu...skal vi ha snøfri påske nå all of a sudden? OO Ja, gjerne. Jeg har ikke lyst til å bli snøblind hver gang jeg tør å bevege meg ut fra i vikingskipet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tror dere heller kan flytte til varmere strøk hvis det er så grusomt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tror dere heller kan flytte til varmere strøk hvis det er så grusomt Hvorfor det, om noen år finnes ikke snø og Petter Northug lengere, da er det som syden her mens vi har blitt innvadert av Islendere, Nederlendere og Dansker Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Om nom nom, sjokolade. Ja takk! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 *springe til butikken og kjøpe til deg* Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) *Stjele sjokoladen* *Om nom nom* Vært på Ikea? Endret 2. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 nei, ikke fått dratt enda.. venter på at pappa akal få ringern ut av ræca Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ica. 10 kr for masse om nom. Meh, vi skal se kautokaino-opprøret i historien.... Den har jeg jo sett før. <3 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 God Morgen! Jeg våkna nå, og slutter på skolen om ca 1 time.. Tror jeg blir hjemme i dag jeg Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hurra!! The following items have been sent: 1 x Steven Wilson - Insurgentes (CD/DVDA preorder) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg vil også forsove meg Digg å sove lenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg