Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Slikt hadde ikke vi tilgjengelig da jeg gikk på skolen. Og ungdommen i dag klager over dårlig skole? UHØRT! Klaging funker ser du Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) God Morgen! Sorry, det er formiddag nå ^^, EDIT: Bare jeg som sliter å entre Facebook for tida ? Endret 2. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen her som vet om sider der man finner bilder av folk som har blitt påvirket av f.eks ulykker som den i Tsjernobyl Skal med det egentlig? Le av at de? Alle vet da at samer har en fetish for mennesker som er skadet av radioaktivitet? Du kan jo tenke deg hva han skal gjøre med de bildene.. Jeg skal lage vegg avis om forurensing and shit La meg presentere De 5 største fordelene med Global oppvarming du har vel ikke skrevet det der? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 du har vel ikke skrevet det der? Nei, dette var noe jeg fant Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det ikke bare å søke på google da? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg tok benkpress i gymmen. Fett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da er det faktisk bevist ... Å klage på modering fungerer faktisk. "Etter vurdering kommer det frem til at en pm hadde holdt og advarselsnivået reduseres derfor." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja det er jo ikke ulovlig å klage så. God dagen forresten folks. I dag har det faktisk vært såppass hektisk at jeg ikke har hatt tid til diskusjon før nå.. Katastrofalt :O Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å? Jeg sov til 11, spiste en god frokost og nå er jeg her. Ikke noe hektisk her, med andre ord. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Som jeg har klaget over tidligere så har jeg mistet mitt bankkort og står rimelig uten mulighet for å få fatt på pengene mine. Har prøvd nå i 3 dager å få fatt i hun som er min kundekonsulent men har ikke lykkes i å gjøre dette da hun har vært i en annen avdeling og har ikke hatt mulighet til å hjelpe meg. Så jeg ringer i dag og da får jeg en sånn koselig telefonsvarer at hey, hun er vist i møte i dag og kommer ikke tilbake før 3.Mars..altså i morgen. Så jeg pratet med kundesenteret deres og fikk vite at jeg jeg ikke kan få overført noen penger pga identifikasjonslover og slikt, de må vite hvem jeg er for at jeg skal kunne få gjort noe slikt noe som egentlig er helt greit og fult forståelig. Håpet mitt i dag er en annen kundekonsulent som jeg var innom og fikk ordnet bilforsikring ifra...men han er i Kassen og ekspederer folk i hele dag så det er ikke sikkert at han heller kan ringe meg opp igjen i dag. Så kom jeg på at jeg kanskje kunne gjøre dette via telefonbank! Der er det jo mulighet å overføre penger og slikt så jeg kunne da kanskje prøve den løsningen for å få overført pengene mine. Så en taster inn kontonummer og hele pakka og trodde alt skulle gå bra, men neeeida, så vel skulle det ikke gå. Jeg må ha kode ifra den kortleseren for å kunne igjennomføre betalingen via telefonbanken. Men hva i svarte fittsatanhelvette hjelper det når de har en sånn idioter for evneveike idioter at en må ha kortet for å få ut en slik sikkerhetskode? Skal aldri aldri ALDRI ha sparebank 1 igjen, aldri! Jeg kan ikke vente til jeg får det helvettes passet og kan få byttet bank! jeg KAN når jeg tenker meg om skrive en fullmakt til pappa og få han til å ta ut pengene og så sette de inn på sin konto for så å overføre de til svigermor sin konto..men fullmakten vil ta en dag på å ankomme sortland uansett og hun er vist tilbake på jobb i morgen uansett så...jah... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det ikke fantastisk med banker b-real? Neh, penga under madrassen er nesten det sikreste.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hvorfor?! Hvorfor skal det snø igjen? Nå er jeg så drittlei. Burde vært skikkelig vår nå. Endret 2. mars 2009 av Olum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er mars..... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er mars..... I disse globale oppvarmingstider så skal det være vår nå! Neida, så lenge snøen er borte i Mai er jeg fornøyd ^^, Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det ikke fantastisk med banker b-real? Neh, penga under madrassen er nesten det sikreste.. Tydeligvis. Samfunnet burde gå tilbake til den løsningen der en får lønninger kontant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, du har et godt poeng der.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det ikke fantastisk med banker b-real? Neh, penga under madrassen er nesten det sikreste.. Tydeligvis. Samfunnet burde gå tilbake til den løsningen der en får lønninger kontant! Eventuelt sjekk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jesus er den beste tilflukt når i bønn til han du går. Skinner solen lyst og vennlig, eller lyder tordendrønn. Vær i gleden som i sorgen, alle ting til Gud i bønn. Det er mars..... Mars er første vårmåned. Jeg forventer alltid snesmelting og vårtilstander i mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg