Laffe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jada, veit det. Men det er fler som henger her enn annen utdaning(og satser på fortere svar, selvo m det er seriøs eller ikke), og satset på at jeg traff minst noen som har gått på en av de utdanningene. ; P Endret 2. mars 2009 av laffe Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sitter du på jobb eller skole, veldigsaklig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det forstår jeg=) Sitte på skolen og høre på personer som elsker sin egen stemme...det har jeg fått nok av:P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor ikke? Kan hende du faktisk får en mutasjon og du får en superpenis? Multifunksjonspenis m/ multitasking er ikke like funksjonell som man skulle tro Hva er det jeg har gått glipp av? Hei, trenger litt hjelp med hva dere mener jeg burde gå for. ja, vet at man kan lage en egen tråd i"annen utdaning".. Ville satse på å lage en egen tråd om du ønsker et seriøst svar dette er The Dark Side of the Forum Må vel si meg enig...lag en egen tråd om problemet, vi er bare tards her som ikke har peiling på noe Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sitter du på jobb eller skole, veldigsaklig? Sitter nok på skolen .. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det forstår jeg=)Sitte på skolen og høre på personer som elsker sin egen stemme...det har jeg fått nok av:P Hvordan går det med den karen for tida? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 vel, jeg gikk 2 år på Noroff i Bergen. Riktignok 3D, men det var to artige år! Hadde mye med filmklassen å gjøre, da vi ofte hadde sammarbeidsprosjekt/oppgaver, og tror ikke det var så mange der som ikke likte utdanningen. Det kommer nok veldig an på hvilken retning du har tenkt deg innen film, og om de lærerene som er der har den kunnskapen du er ute etter. Og det er ofte slik med de fleste slike skoler, at har du god kunnskap fra før, kan å filme, lyssette, redigere osv, vil det nok bli et ganske kjedelig år siden de fleste skoler legger opp til at folk uten spesiel forkunnskap skal klare å henge med. Jeg synes i alle fall de to årene jeg gikk på Noroff var kjempekule. Og det anbefales. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva er det jeg har gått glipp av? Noe stort, men er alikvell verdt å gå glipp av Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen her som vet om sider der man finner bilder av folk som har blitt påvirket av f.eks ulykker som den i Tsjernobyl Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen her som vet om sider der man finner bilder av folk som har blitt påvirket av f.eks ulykker som den i Tsjernobyl Fant endel på google senest i går men sitter på en annen PC så kan ikke gi deg link Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det forstår jeg=)Sitte på skolen og høre på personer som elsker sin egen stemme...det har jeg fått nok av:P Hvordan går det med den karen for tida? Joda, det går bra sånn sett=) Litt iriterende at NAV er på 6 måneden nå med saken min, de er så raske Så blir litt tømt av hele den greia. Med deg da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fluesopp: Ja, huff, byråkrati kan være noe herk. Du får bare smøre deg inn med tålmodighet, da, antar jeg. Er vel ikke stort annet å gjøre. :| Går greit her. Tror jeg skal dra til hovedstaden på onsdag, og besøke noen venner. Over to måneder siden jeg har vært der, begynner å bli litt ensom! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen her som vet om sider der man finner bilder av folk som har blitt påvirket av f.eks ulykker som den i Tsjernobyl Skal med det egentlig? Le av at de? Litt iriterende at NAV er på 6 måneden nå med saken min, de er så raske Så blir litt tømt av hele den greia. Med deg da? Utifra media så kan det vel se ut som det kan gå en 6mnd til før du får ting igjennom. Føler med deg. Må ha ståpåvilje hvis en skal få gjort ting der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Noen her som vet om sider der man finner bilder av folk som har blitt påvirket av f.eks ulykker som den i Tsjernobyl Skal med det egentlig? Le av at de? Alle vet da at samer har en fetish for mennesker som er skadet av radioaktivitet? Du kan jo tenke deg hva han skal gjøre med de bildene.. Endret 2. mars 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ey, Tjernobyl-chicks kan være hawt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Så bare for meg noe ala "haha...se på de tardsene der som har vært usatt for radioaktivitet...haha så tard de er " Men greit, fap fap fap it is Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen her som vet om sider der man finner bilder av folk som har blitt påvirket av f.eks ulykker som den i Tsjernobyl Skal med det egentlig? Le av at de? Alle vet da at samer har en fetish for mennesker som er skadet av radioaktivitet? Du kan jo tenke deg hva han skal gjøre med de bildene.. Jeg skal lage vegg avis om forurensing and shit La meg presentere De 5 største fordelene med Global oppvarming Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hurra! Jeg hadde 9 siders naturfagsprøve og svarte utfyllende på alle spørsmålene. Nå har jeg friminutt, lagde toast i de nye toastjerna på skolen. om nom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ey, Tjernobyl-chicks kan være hawt! Det der er et tegn på at du har hatt for mye intimkontakt med den plutoniumen din.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Slikt hadde ikke vi tilgjengelig da jeg gikk på skolen. Og ungdommen i dag klager over dårlig skole? UHØRT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg