Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det farlige med film og forum, er at setter man seg ned med det, så havner man i noe transe-lignende greier og plutselig har det gått 12-14 timer, man har fortsatt ikke gått på badet, man har fortsatt ikke laget middag eller fått gjort noe av det man skulle.

Litt digg, men skremmende til tider :p

Lenke til kommentar
*Sitter og skriver undervisningsopplegg for i morgen*

Kjedelig.. Jeg vil helst egentlig bare se på en film. Hmmf.

skal du undervise? lærer eller noe?

Jeg er lærerstudent, 3. året. Er i praksis om dagen. Glad i undervise, men angrer litt for at jeg venta med å skrive selve planen for morgendagen til i dag.

Lenke til kommentar
Det farlige med film og forum, er at setter man seg ned med det, så havner man i noe transe-lignende greier og plutselig har det gått 12-14 timer, man har fortsatt ikke gått på badet, man har fortsatt ikke laget middag eller fått gjort noe av det man skulle.

Litt digg, men skremmende til tider :p

Jepp, I know what you mean. Spesielt når man liker best å se film på natta, da flyr timene fort. Altfor fort.(..)

*Sitter og skriver undervisningsopplegg for i morgen*

Kjedelig.. Jeg vil helst egentlig bare se på en film. Hmmf.

Er du lærer? O_O

Sånn, hvor og hva i? x)

(Hvilke trinn, liksom. xD)

Jeg er lærerstudent. Går tredje året nå, altså ett år igjen. Er i praksis i en 5. klasse. Trives veldig godt og gleder meg til jeg blir ferdig. :) Skal ha engelsk i morgen, som er mitt favorittfag. ;) Men jeg har egentlig fordypet meg i natur- og samfunnsfag i år da.

Lenke til kommentar
Jeg er lærerstudent, 3. året. Er i praksis om dagen. Glad i undervise, men angrer litt for at jeg venta med å skrive selve planen for morgendagen til i dag.

det er slik det var når jeg hadde prosjekt... startet kvelden før det skulle leveres, men klarte alltid på mystisk vis og få en 4 eller bedre :)

Lenke til kommentar

det er slik det var når jeg hadde prosjekt... startet kvelden før det skulle leveres, men klarte alltid på mystisk vis og få en 4 eller bedre :)

Ja, altså, det er jo ikke som et prosjekt da. Du har en plan du fyller inn, men hvordan ting skal settes sammen har jeg i grunn allerede planlagt. Det tar ikke så mye tid å skrive, kanskje 10 minutter, men liker å være litt mer forberedt enn som så. :)

Lenke til kommentar
nærmeste jeg hadde og sammenligne med... synes ikke det var så ille jeg...

planlegging høres foresten ganske slitsomt ut...

Neida, jeg er enig. :) Planlegging kan være slitsomt hvis man har mange timer. Det er selvsagt en del av jobben din, men jeg sitter ofte i to timer etter "arbeidstid" bare for å planlegge. Helt ok det også, men det får en til å verdsette tida når man ikke er i praksis, hehe. ;)

Lenke til kommentar
Alastor : Jaaa :blush: . *hoppepå*

Ja, jeg skulle også se film. Men jeg får meg aldri til å gjøre det Oo. Merkelig..

*kose* ^^.

For at dette ikke skal bli tøsing og ulovligheter, så lurer jeg på hvilken film du skulle se?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...