Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hva har jeg sagt om å dra med seg plutonium når du er ute på byen? Det er ikke bra å blande med alkohol, og det drar ikke damer (utrolig nok) Lag heller kjernefysiske våpen av det, det er mye tryggere. Men siden du allerede har mistet det får du enten ta en telefon til den russiske mafiaen å kjøpe mer, eller du får klare deg med en ordinær bombe. Endret 2. mars 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjeder meg halvt ihjel på skola. Hvordan få tida til å gå? Fiks frem en hammer. Bruk fantasien. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjernevåpen er enda mer spektakulert Ganske overkill da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 IT'S FLOWERMANTIME Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva har jeg sagt om å dra med seg plutonium når du er ute på byen?Det er ikke bra å blande med alkohol, og det drar ikke damer (utrolig nok) Lag heller kjernefysiske våpen av det, det er mye tryggere. Men siden du allerede har mistet det får du enten ta en telefon til den russiske mafiaen å kjøpe mer, eller du får klare deg med en ordinær bombe. Borris er i Nord-Korea for å diskutere sammarbeid og Ivan er i Cuba for sigarer og kokain. Har ikkr fått kontakt med dem på en stund. Pfft, vet du hvor godt: Blir du med på dass for å se på Plutonium-stangen min" funker for å "få seg noe"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva har jeg sagt om å dra med seg plutonium når du er ute på byen?Det er ikke bra å blande med alkohol, og det drar ikke damer (utrolig nok) Lag heller kjernefysiske våpen av det, det er mye tryggere. Men siden du allerede har mistet det får du enten ta en telefon til den russiske mafiaen å kjøpe mer, eller du får klare deg med en ordinær bombe. Borris er i Nord-Korea for å diskutere sammarbeid og Ivan er i Cuba for sigarer og kokain. Har ikkr fått kontakt med dem på en stund. Pfft, vet du hvor godt: Blir du med på dass for å se på Plutonium-stangen min" funker for å "få seg noe"? Hmm, tar jeg ikke feil tar nok Borris og Ivan å koser seg på din regning nå, det var ihvertfall det siste jeg hørte fra dem. Bastards.. Jeg glemte en ting når det kom til det med å dra dame med plutonium. Jeg glemte det faktum at du er så awsome at du har fiber, NES, awsome vegg og plutonium! De damene som ikke faller for det er ikke verd å samle på Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Damer er ikke verdt å samle på. Hvorfor fylle vann på flaske når du svømmer i glomma? Borris og Ivan stitter på hver sin side av kloden, fulle på vodka og rusa på cola. Plutonium sponset av Lånekassen. Endret 2. mars 2009 av Sirslask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Atter et visdomsord fra KongSlask! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fantastisk kjedelig tidsfordriv det da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 PS: Plutonium gir hodepine og trøtthet. Anbefales heller ikke å gå rundt med i bukselumma uten blyundertøy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 PS: Plutonium gir hodepine og trøtthet. Anbefales heller ikke å gå rundt med i bukselumma uten blyundertøy Derfor du ikke har dame ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor ikke? Kan hende du faktisk får en mutasjon og du får en superpenis? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor ikke? Kan hende du faktisk får en mutasjon og du får en superpenis? Multifunksjonspenis m/ multitasking er ikke like funksjonell som man skulle tro Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 På Rjukan ja, der har jeg blitt stengt ute for livstid der du får hoppet i strikk Men jeg ville brukt napalm-bombe over skolen, blir så mye mindre rot :!: Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, trenger litt hjelp med hva dere mener jeg burde gå for. ja, vet at man kan lage en egen tråd i"annen utdaning".. Her er alternativene; NKF/Noroff(tviler)/Niss(2år) -> de avtalene som disse skolene har med i England/Australia universitene Eller Folkehøgskolen(1år) -> NTNU? Det gjelder film, og om det er noen her osm har gått på noen av de linjene så hadde det vært flott om du kunne dele erfaring, spesielt Noroff. Hørt mye pepper der ifra. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, trenger litt hjelp med hva dere mener jeg burde gå for. ja, vet at man kan lage en egen tråd i"annen utdaning".. Ville satse på å lage en egen tråd om du ønsker et seriøst svar dette er The Dark Side of the Forum Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hjemme igjen. Korte skoledager ftw. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hjemme igjen. Korte skoledager ftw. Omg.. Lucky. Jeg klarer ikke få gjort en dritt i dag, ser på lolcats bilder i steden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg