Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ok Venom, jeg har lite valg uansett.. Har du vel. Du kan si noe ala "Damn You Vile Woman" og låse deg inn på kontoret og vugge deg selv til ro etter at hun er ferdig å hamre og skrike på døra Crap, jeg glemte den muligheten! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen. Da var man på skolen igjen. Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen. Da var man på skolen igjen. Ditto. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg gikk til speech therapist som liten en kort stund, usikker på hva hun fikset. Hvordan er det mulig egentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen. Da var man på skolen igjen. Hvordan står det til? Naturfagsoppgaver Kan noen nevne noen ferskvannskonflikter Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Uff, naturfag. Har prøve i det i morgen når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Glad jeg er lærling! slipper alt det prøvetullet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Glad jeg er lærling! slipper alt det prøvetullet! Er det ikke fantastisk? Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Glad jeg er lærling! slipper alt det prøvetullet! Er det ikke fantastisk? virkelig! deilig å sitte her på forum utenat å være redd for at noen følger med på hva jeg gjør på PC-en kanskje jeg skulle spille litt gitar også? Endret 2. mars 2009 av probin Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg så akkurat en YouTube-film av et flykræsj på flyshow. Flyet styrtet rett ned i publikum, og etter kræsjen gikk mannen rundt med kameraet. Plutselig dukket det opp en avrevet arm. Det er jo direkte horribelt, men jeg lo. Er det noe galt med meg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg så akkurat en YouTube-film av et flykræsj på flyshow. Flyet styrtet rett ned i publikum, og etter kræsjen gikk mannen rundt med kameraet. Plutselig dukket det opp en avrevet arm. Det er jo direkte horribelt, men jeg lo. Er det noe galt med meg? Neida, du er helt normal...vis vi regner med alle personer på denne planeten altså ^^, Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjeder meg halvt ihjel på skola. Hvordan få tida til å gå? Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Se på klokka di og tell sekundene:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjeder meg halvt ihjel på skola. Hvordan få tida til å gå? Lag en kjernefysisk bombe og spreng Rukjan, jeg vet du vil. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lag en kjernefysisk bombe og spreng Rukjan, jeg vet du vil. Trenger ikke mer enn en kinaputt for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjernevåpen er enda mer spektakulert Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du vet at jeg har lyst ja men jeg rota bort plutoniumet mitt da jeg var ute i helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg