Lemon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Gay_lisp HAHAHAHAH. Det var jeg ikke klar over. Men jeg gir meg såklart. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som vet om bbcode bare funker i msn hvis man har msn plus? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Finnes ett annet program som også skal få det til, husker ikke hva det heter nå da. Messenger discovery kan ha den egenskapen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 w8888888888! Har du funnet Barbie-CD-en? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det denne?http://www.youtube.com/watch?v=vedFnHHCHGM Edit: Eller denne? Den første, takker. =) Ikke like morsom som jeg husket, men liker fremdeles starten. Så sikkert 10 forskjellige "indian song w/ subtitles"-videoer, så begynte etter hvert å hoppe over de indiske. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er akkurat det samme som når jenter rødmer, det er søtt som faen, men egentlig ikke så veldig søtt. Man blir bare litt rød. Skjønner poenget, men lesping er ikke noe jeg synes er søtt. Rødming er derimot herlig hos jenter . Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 w8888888888! Har du funnet Barbie-CD-en? Nooo ikke enda. Spørs om den kanskje har havna på loftet. Det vil vise seg før eller siden. Du har ikke funnet noe på nettet, da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Den var egentlig ment til Tojo, men jeg kan skjønne hva du mener. Synd, for det betyr at de tre årene jeg gikk til logoped var bortkastet! Det fantes en plass i samfunnet til meg likevel.Selvfølgelig er det en plass til deg og. Kanskje ikke den du selv vil ha, men det er alltid en! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du vet du har sittet våken for lenge når du begynner å tenke "Hmm ja det så smart ut, sånn bør jeg bestille" når man ser på TV Shop kl 03:30... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hahaha, det lover godt. Jeg bør VIRKELIG sove. Skal opp klokka 8, og dette ser meget dårlig ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg skal ikke på jobb før 22 på mandag, så jeg er nesten nødt til å sitte oppe i hele natt for å få sove før. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det må suge litt. Regner nesten med at jeg kommer til å sovne tidlig på mandag. HÅPER det i alle fall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Gay_lisp I win! Da blir det andre boller på bollywood fest i morgen. Nå lurer jeg fryktelig på om jeg lesper. Hvordan finner man det ut? Endret 2. mars 2009 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pupper, se her. Nå lurer jeg fryktelig på om jeg lesper. Hvordan finner man det ut? Snakker du sånn? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg klarer ikke finne noen lesping i det - annet enn han med innvandrer-aksent. Jeg snakker ordentlig amerikansk Engelsk - og mulig jeg lesper? Jeg gikk til speech therapist som liten en kort stund, usikker på hva hun fikset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen DNFK! Note to self: To timer søvn er mindre enn man trenger.. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da er vel 4 timer mindre óg? -__- Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen, Pac-Man. Øynene kjennes tunge så tidlig på dagen. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pannekaker er godt å ha når morningen bitch-slapper deg i trynet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er sjelden jeg makter å spise om morgenen. Tar vanligvis ei stund før jeg orker tanken på mat. Varierer dog litt da jeg nesten alltid spiser frokost når jeg bor på hotell. Kanskje det har noe å gjøre med at maten står klar, at det bare er å forsyne seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg