Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg visste da at han var homo :)

Har ingenting i mot homosexuelle med mindre de overdriver og leker "ultrahomse".

Når de vil at mennesker skal vite at de er homo med første inntrykk, og sier "th" istedenfor "s" osv.

Neil P. H. er en forbanna kul homo!

Okei, det var enda godt. :)

Hva mener du med "th" istedetfor "s"? Nå er jeg ikke med.

Neil er forbanna rå, uansett. Jeg ble litt paff da jeg leste det, men sånn er det bare. Han spiller forøvrig jævla fet i Harold & Kumar filmene også. :wee:

Noensinne sett Homsepatruljen?

Der de vifter med hendene og snakker som typisk, urban-Amerikanske ungdomsjenter?

Vet ikke hvordan jeg skal forklare "th" istedenfor "s," men snakk som en Amerikansk ungdomsjente eller lek homo, så kanskje du skjønner?

"OH MAI GAWD, I laav yooour thsweateer".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noensinne sett Homsepatruljen?

Der de vifter med hendene og snakker som typisk, urban-Amerikanske ungdomsjenter?

Vet ikke hvordan jeg skal forklare "th" istedenfor "s," men snakk som en Amerikansk ungdomsjente eller lek homo, så kanskje du skjønner?

"OH MAI GAWD, I laav yooour thsweateer".

Prøver så fint å styre unna sånne serier. :wee:

Leke homo? :nei:

Ok, jeg skjønner sånn halveis hva du mener.

Lenke til kommentar

Om den siste posten din var tiltenkt meg, Hoppende Bryster, så kan jeg ikke legge frem eksempler, men jeg syntes det er litt morsomt å høre på.

Det er akkurat det samme som når jenter rødmer, det er søtt som faen, men egentlig ikke så veldig søtt. Man blir bare litt rød.

:wee:

Lenke til kommentar
Om den siste posten din var tiltenkt meg, Hoppende Bryster, så kan jeg ikke legge frem eksempler, men jeg syntes det er litt morsomt å høre på.

Det er akkurat det samme som når jenter rødmer, det er søtt som faen, men egentlig ikke så veldig søtt. Man blir bare litt rød.

:wee:

Den var egentlig ment til Tojo, men jeg kan skjønne hva du mener. Synd, for det betyr at de tre årene jeg gikk til logoped var bortkastet! Det fantes en plass i samfunnet til meg likevel.

Og natta igjen, LueDotten! Kick ass på jobb i morra.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar

To barn løper: Den ene fordi skolen er slutt, den andre for å ikke bli skutt.

To barn smiler: Den ene fordi matteprøven gikk lett, den andre fordi den er mett.

To barn gråter: Den ene fordi skrubbsåret blør, den andre fordi foreldrene dør.

To barn i verden: Den ene er 10, den andre ble bare 9.

Dette diktet syns jeg beskriver verden vi lever i i dag bra. Forskjellene mellom rike og fattige land er ofte enorme. 1, 2 milliard mennesker har mindre enn én dollar å leve for om dagen, mens vi i Norge klager over lav ukelønn og vond mat. Hver eneste dag dør 40.000 barn i fattige land av sult og sykdommer vi i Norge blir vaksinert mot før vi fyller ett år. 100 millioner barn mangler grunnskoleopplæring, i Norge blir vi knust om vi ikke kommer inn på skolen vi ønsket.

80 % av verdens ressurser forbrukes av de 20 % av befolkningen som bor i rike land. Er dette rimelig?

Var dette ein bra innleiing på artikkelen min om fattigdom og forskjellane på rike og fattige land? Noko eg kunne utelat eller tatt med?

Lenke til kommentar

Gah, kan noen hjelpe meg å finne igjen en YT-video? Så for noen måneder siden en video der det var tatt en musikkvideo av noe slag og lagt på falske subs. Vi snakker ikke da om noe nederlandsk Watskeburt-greie, men et arabisk språk som blir tekstet med

"oooooooooooOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOO

aaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaahhhh

ooooooooooooooooOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooo"

Osv i starten, dette "flyr" over skjermen. Minner litt om

, men mye bedre. Ja, jeg har enkel humor, og jeg lo - er det noen som vet hvilken video jeg tenker på? Finner den ikke igjen, og "ooooooooooOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooo" er ikke akkurat det letteste søkeordet. Har prøvd en del "funny subs", "funny subtitles song" osv, men uten resultat. :/ Anyone?
Lenke til kommentar
Underpants: skal det være en objektiv artikkel eller en mer subjektiv oppgave? Hvis den skal være objektiv er det en fordel å ikke bruke uttrykk som "jeg syns/mener" osv.

Det er eg faktisk ikkje sikker på, men det var bra at du gjorde meg oppmerksam på det, for dette må eg høyre med læraren i morgon.

Lenke til kommentar

Flott, Underpants.

Og Tojo: jeg tror fortsatt at lespinga har mindre med legninga og mer med den etniske opprinnelsen å gjøre. Men det får vi eventuelt ta en annen gang, skal prøve å rive meg løs og kaste meg i senga nå! Sov godt, alle sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...