Sondre Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nice. Jeg går elektro VG1. Det suger. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Når jeg tenker meg om vet jeg av en Sondre på el vg1 også. Du gikk ikke tilfeldigvis i b på Alstad i fjor? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Korleis ser ein heftig innleiing på ein artikkel om utviklingsland ut? "Utviklingsland: Latskap i fysisk form." Mehe, umogleg å få noko hjelp i Forumkafeen. -.- Bare ignorer meg du! Jeg trodde vi hadde noe spesiellt! </3 Eg be- OH SHIT! Å TA I GOMMEN ETTER Å IKKJE HA BRUKT DEN PÅ LENGE HEEEERTZ! EG KJENNAR SENENE RYKE! AAAAAAAAAAAAAAAW! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Eg be- OH SHIT! Å TA I GOMMEN ETTER Å IKKJE HA BRUKT DEN PÅ LENGE HEEEERTZ! EG KJENNAR SENENE RYKE! AAAAAAAAAAAAAAAW! Har selv brukt det i 2 år nå :| Endret 1. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva er selvtillit på Nynorsk? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva er selvtillit på Nynorsk? vet at hønefoss er mensen på nynorsk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 MasterOfColours: Det er Barney, ikke Barnie, om jeg ikke tar helt feil... Tenker på signaturen din. Up high! Flate, jeg gruer meg til å stå opp tidlig. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 MasterOfColours: Det er Barney, ikke Barnie, om jeg ikke tar helt feil... Tenker på signaturen din. Up high! Flate, jeg gruer meg til å stå opp tidlig. Jeg husker å ha sett at det sto "Barnie" på noe han fikk i en episode, men jeg stoler nok på at jeg har feil Endres umiddelbart Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg husker å ha sett at det sto "Barnie" på noe han fikk i en episode,men jeg stoler nok på at jeg har feil Endres umiddelbart Best å ha det riktig. Da blir det mer morro. Skal jeg ødelegge inntrykket ditt av Barney? Neil Patrick Harris (aka. Barney) er homo. Kings of Leon - Notion Faen at jeg ikke dro frem dette albumet fra CD-hylla tidligere altså. Endret 1. mars 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva er selvtillit på Nynorsk? Sjølvtillit? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva er selvtillit på Nynorsk? Sjølvtillit? Haha, åpenbart... -.- Jeg trodde det var noe utrolig kult som "sjølvtilleik" eller noe morsomt som "sjølvtillege". Jaja, life's a bitch. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eg be- OH SHIT! Å TA I GOMMEN ETTER Å IKKJE HA BRUKT DEN PÅ LENGE HEEEERTZ! EG KJENNAR SENENE RYKE! AAAAAAAAAAAAAAAW! Har selv brukt det i 2 år nå :| Det er kjipt. :[ Har brukt det ein god stund nå berre for å få høre at det ikkje var veldig vits, og at eg nå må byrje med regulering. -.- Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg husker å ha sett at det sto "Barnie" på noe han fikk i en episode,men jeg stoler nok på at jeg har feil Endres umiddelbart Best å ha det riktig. Da blir det mer morro. Skal jeg ødelegge inntrykket ditt av Barney? Neil Patrick Harris (aka. Barney) er homo. Kings of Leon - Notion Faen at jeg ikke dro frem dette albumet fra CD-hylla tidligere altså. Jeg visste da at han var homo Har ingenting i mot homosexuelle med mindre de overdriver og leker "ultrahomse". Når de vil at mennesker skal vite at de er homo med første inntrykk, og sier "th" istedenfor "s" osv. Neil P. H. er en forbanna kul homo! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sjølvkjensle? Eg vil seie at sjølvkjensle og sjølvtillit er to forskjellige ting. Sjølv om ein er klar over sin eigen verd, tydar det ikkje at ein har tillit til si eige evne. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen her som ser på IT Crowd? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg visste da at han var homo Har ingenting i mot homosexuelle med mindre de overdriver og leker "ultrahomse". Når de vil at mennesker skal vite at de er homo med første inntrykk, og sier "th" istedenfor "s" osv. Neil P. H. er en forbanna kul homo! Okei, det var enda godt. Hva mener du med "th" istedetfor "s"? Nå er jeg ikke med. Neil er forbanna rå, uansett. Jeg ble litt paff da jeg leste det, men sånn er det bare. Han spiller forøvrig jævla fet i Harold & Kumar filmene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg