Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tarantino vert ofte litt i overkant, men Planet Terror var heftig.

Planet Terror var av Rodriguez, men digga filmen selv. Rodriguez lager langt bedre filmer etter min smak.

Planet Terror, Sin City >> Pulp Fiction, Kill Bill, Death Proof

Får se om Inglorious Basterds klarer å utjevne det.

Det visste eg vel eigentlig, men gløymde det. Planet Terror var også mykje betre enn Death Proof.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har nok delte meninger, for jeg kan faen ikke fordra nynorsk, samfunnsfag er i mine øyne gørr kjedelig, og jeg elsker naturfag, alt sammen!

Eg forstår at du ikkje liker nynorsk, men korleis kan du ikkje interessere deg i samfunnsfag? Og kva er så gøy med naturfag?

Lenke til kommentar

Ooooo... nynorskutfordringen kan virke litt fristende. Men ikke mer fristende enn det hadde vært å finne seg en kvalitetsmusikere og spille Hotel California, og fylle inn med alle de deilige licks'a som finnes i sangen, for ikke å snakke om soloene, tenk det da. Spille den sangen. Foran menneskene.

Tenk det, da! Og en vokalist, og fill-insa på gitar'n, og bare livsdrøm.

Lenke til kommentar

Ja, trodde også han var gutt til jeg s- Unnskyld meg. Må gå og krampedusje.

Og, i- FUCK! Gammel episode av NY, det vil si, de viste den for litt siden. Dumme! DUMME! Kanskje det er reprise, men det har ikke noe å si.

Nå er det snart Fringe. Føler jeg er den eneste som ser på det. :p

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Vi har nok delte meninger, for jeg kan faen ikke fordra nynorsk, samfunnsfag er i mine øyne gørr kjedelig, og jeg elsker naturfag, alt sammen!

Eg forstår at du ikkje liker nynorsk, men korleis kan du ikkje interessere deg i samfunnsfag? Og kva er så gøy med naturfag?

Svaret jeg gir deg, og det du gir meg når jeg spør deg det samme spørsmålet, er forskjellen på deg og meg ;)

Lenke til kommentar
Svaret jeg gir deg, og det du gir meg når jeg spør deg det samme spørsmålet, er forskjellen på deg og meg ;)

Folk er kjedelige, naturen er tøff.

Korleis får lystgass deg til å le?

Overstimulerer produksjonen av endorfiner eller noe?

Nei, på tide å produsere noen ostesmørbrød.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...