Programvare Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 JEG GLEDER MEG TIL SKOLEN I MORGEN!! ...eller ikke... Jeg også! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg gleder meg til skolen, sånn seriøst. Elsker å få igjen prøver. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg skal trøstespise kylling snadder, ris og drikke Cola Light. I morgen er dagen jeg skal se Andreas igjen! Eneste bra med skolen, egentlig. Mer av ham! Endret 1. mars 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 http://www.yourdailymedia.com/media/1232728366/Get_It_On ^^Beste reklama ever made Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mhhmhmh... jeg legger meg jeg. Tidlig opp i morgen. Sove søtt kafé Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Så typisk samebror. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kan ikke fatte og begripe at Max Manus får høyere rank enn Kill Bill Hva har skjedd med verden?? Blir helt matt.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Max Manus er bedre enn Kill Bill! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eg har prøve i morgon om fossilt brensel og miljø. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei nei nei, en norsk film kan umulig slå Tarantino. Mannen er jo genial og syk, norske regissører er bare syke.. og hermegåser.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eg har prøve i morgon om fossilt brensel og miljø. Du har ihvertfall om noe spennende, jeg har nynorskinnlevering på tirsdag... :S Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tarantino vert ofte litt i overkant, men Planet Terror var heftig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Blarcky i forumkafeen!!!11 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg syns verken Kill Bill eller Max Manus var noe særlig bra Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Blarcky i forumkafeen!!!11 Jau! Hadde første post i natt Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Nei nei nei, en norsk film kan umulig slå Tarantino. Mannen er jo genial og syk, norske regissører er bare syke.. og hermegåser.. Tarantino er like ille som norske regissører når det kommer til herming. Tarantino vert ofte litt i overkant, men Planet Terror var heftig. Planet Terror var av Rodriguez, men digga filmen selv. Rodriguez lager langt bedre filmer etter min smak. Planet Terror, Sin City, Desperado >> Pulp Fiction, Kill Bill, Death Proof Får se om Inglorious Basterds klarer å utjevne det. Endret 1. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Blarcky i forumkafeen!!!11 Jau! Hadde første post i natt Oioi! Men god natt folka. Sov meget. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eg har prøve i morgon om fossilt brensel og miljø. Du har ihvertfall om noe spennende, jeg har nynorskinnlevering på tirsdag... :S Nynorskinnleveringar er noko av det mest morosame og lette ved siden av samfunnsfag, synast eg. Eg liker å ha om klima og miljø, det er gøy, men i naturfag er det også mange keisame ting som reaksjonslikningar og det der. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Eg har prøve i morgon om fossilt brensel og miljø. Du har ihvertfall om noe spennende, jeg har nynorskinnlevering på tirsdag... :S Nynorskinnleveringar er noko av det mest morosame og lette ved siden av samfunnsfag, synast eg. Eg liker å ha om klima og miljø, det er gøy, men i naturfag er det også mange keisame ting som reaksjonslikningar og det der. Vi har nok delte meninger, for jeg kan faen ikke fordra nynorsk, samfunnsfag er i mine øyne gørr kjedelig, og jeg elsker naturfag, alt sammen! Men nå er det sengetid, god natt! Endret 1. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg