Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg for min del liker ikke fisk ,med et unntak så klar Laks Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tenkte jeg skulle se True Romance. Er den noe bra? Tja, dårlig er den ikke. En slags lightversjon av Reservoir Dogs ispedd en dugelig kjærlighetshistorie. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er ikke kresen, jeg spiser alt så lenge det ikke kommer fra havet eller er en plante jeg er allergisk mot (de fleste frukt og grønnsaker, skikkelig frustrerende, for tro det eller ei, jeg elsker grønnsaker (unntatt brokkoli)). Vil med andre ord si jeg er en elsker av rødt kjøtt. Gjerne gratinert med ost, med ostesaus, marinert i vin (elsk <3) eller noe lignende. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.myspace.com/newyorksurprise*hummre* Skal på nattevakt i kveld,jeg gruer meg. Aner ikke hvilken avdeling jeg skal på heller en gang Fisk og ost. Nå har jeg hørt det også Skarstad bor sammen med en som spiser pommes frites med egg på. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, dårlig er den ikke. En slags lightversjon av Reservoir Dogs ispedd en dugelig kjærlighetshistorie. Får prøve den, har ikke så mange alternativer. De andre jeg ikke har sett er the matador, wedlock og the arrival. Tror ikke de er så bra egentlig. Fisk og ost. Nå har jeg hørt det også Skarstad bor sammen med en som spiser pommes frites med egg på. WTF!! Dere er gale! Det mest crazy jeg eter er ost med agurkmix. Også har jeg skinka over osten. Tror det er hot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pommes frites og egg er ikke så ille. Ganske nam i grunn. Akkurat som svenske kjøttboller + pommes frites + fløtesaus på IKEA. Det er Eller en hawaiisk baconcheese med speilegg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er ikke kresen, jeg spiser alt så lenge det ikke kommer fra havet eller er en plante jeg er allergisk mot (de fleste frukt og grønnsaker, skikkelig frustrerende, for tro det eller ei, jeg elsker grønnsaker (unntatt brokkoli)). Vil med andre ord si jeg er en elsker av rødt kjøtt. Gjerne gratinert med ost, med ostesaus, marinert i vin (elsk <3) eller noe lignende. Såpass.. Der fikk du faktisk meg til å bli sulten også hehe! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er sikker på at mange her liker reker. Men må bare si at det er helt forferdelig! Lukta! Smaken! Uff, blir kvalm av tanken x). Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skarstad bor sammen med en som spiser pommes frites med egg på. Egg kan spises til alt, samme kan pommes frites også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er sikker på at mange her liker reker. Men må bare si at det er helt forferdelig! Lukta! Smaken! Uff, blir kvalm av tanken x). Reker er nydelig. Spesielt med litt majones, dillkrydder og sitron. Nam nam. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er sikker på at mange her liker reker. Men må bare si at det er helt forferdelig! Lukta! Smaken! Uff, blir kvalm av tanken x). Reker, krabbe, kongekrabbe.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okei. Der takker Eplefe for seg. Skal sjekke tilbake senere om dere har sluttet med matpratet. Eventuelt bare tømme meg inside-out og komme tilbake. Jesus. Nie spiser forresten sjokolade med dip (som i. Tortilladip eller whatever, til chips), og syntes det er godt. >< Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fisk og ost. Nå har jeg hørt det også Ost i sausen...mkay? Høres ut som du har en spennende jobb colbert Sikkert koselig å jobbe på et gamlehjem Tja...det er greit..ok å få se helsevesnet på innsiden og spessielt hva en egentlig har å gå til når en blir gammel. Er så mange skjebner og..jah..Det er neppe en jobb en kunne ha gjort lenge men det er ganske greit. Nattevakt er kos da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er sikker på at mange her liker reker. Men må bare si at det er helt forferdelig! Lukta! Smaken! Uff, blir kvalm av tanken x). Reker, krabbe, kongekrabbe.. Faren min jobber faktisk med å selge skalldyr Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Egg kan spises til alt, samme kan pommes frites også. Sjokolade med egg? Pizza med egg? Pannekaker med egg? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er kresent å si at man ikke liker fisk. Det finnes mange forskjellige fisketyper som smaker helt forskjellig fra hverandre. Å si at du ikke liker fisk er det samme som å si at du ikke liker frukt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tenkte jeg det ikke =( . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sjødyr... Får meg til å tenke på allergiske reaksjoner. Husker mammas kusine ble lagt inn på sjukehuset for det. Jeg for min del brekker meg av den lukta også, og er for feig til å tørre å smake på noe som ser så ekkelt ut og atpåtil kommer fra sjøen. Nei, holder meg til kjøtt fra landgående pattedyr jeg, og en og annen fugl. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Egg kan spises til alt, samme kan pommes frites også. Sjokolade med egg? Pizza med egg? Pannekaker med egg? Det fikk jeg i Italia. Pizzaen var på en måte glasert med egg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er kresent å si at man ikke liker fisk. Det finnes mange forskjellige fisketyper som smaker helt forskjellig fra hverandre. Å si at du ikke liker fisk er det samme som å si at du ikke liker frukt. Jeg liker ikke fisk. Men så er jeg allergisk, så da kan jeg si det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg