binko Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 .. Kan godt ta litt av den fistingen. Jeg. Hvis dere. ... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jasså? Si at du er en skitten, liten pike. Hylo liker sånt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg blir klam i muffinsen av det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 DET ER FYRSTE MARS! FAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAP Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 OMG KONGEHUSET HAR BLITT SPRENGT! MEN NEI HAHA MARSNAAAAARR For det er første mars, spøkens daaaaag. Nevnte noen muffins? Klam muffins? Høres bra ut. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nevnte noen muffins? Klam muffins? Høres bra ut. Nå er den mer svett, men ja ok! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 FYRSTE Fyrstekake? Andrekake. Wat? Andrekake får ikkje raud linje under i nynorsk ordliste-add-on-en til Firefox. O o Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nevnte noen muffins? Klam muffins? Høres bra ut. Nå er den mer svett, men ja ok! . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) U gais makes n0 senze Endret 1. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ... Og med det går jeg i seng! Gleder meg til å tafze dynekanten med kroppen min. Så får Hylo, Fudge, Underbukse ooog de andre.. folka, kose seg videre. Nat-zor! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Gah, jeg har ikke peiling på hvor i forumet jeg skal poste dette spørsmålet, ettersom kategorien den faller under handler om programmering, og jeg har ikke peiling på hva slags det er. Det er et script i en text fil, og jeg lurer bare rett og slett på hva kommanden er for å loope den? og hvordan man lager en knapp for å få den til å stoppe. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Gah, jeg har ikke peiling på hvor i forumet jeg skal poste dette spørsmålet, ettersom kategorien den faller under handler om programmering, og jeg har ikke peiling på hva slags det er. Det er et script i en text fil, og jeg lurer bare rett og slett på hva kommanden er for å loope den? og hvordan man lager en knapp for å få den til å stoppe. Enkelt. Skaff en miksmaster eller lignende, og align den slik at den trykker på enter-tasten regelmessig. Deretter bare klikker du én gang på tekstfilen og setter i gang miksmasteren. For å avbryte skrur du av miksmaster'n. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 OH SNAP!! IKKE LURT Å SPISE INDISK NÅR DET ER FØRSTE GANG MAN SPISER PÅ OVER EN UKE! BRB, HAR EN DATE MED DOSKÅLA! Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) OH SNAP!! IKKE LURT Å SPISE INDISK NÅR DET ER FØRSTE GANG MAN SPISER PÅ OVER EN UKE! BRB, HAR EN DATE MED DOSKÅLA! Kan jeg få bli med inn? Væææær så snill? EDIT: Åååååååå. Det var den kvelden. Sukk. Går og legger meg jeg, kan være det samme nå. Sukk. Endret 1. mars 2009 av Binko Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sorry, Binko, for seint. God natt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Natta, tøysegutter. Jeg går i seng Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det gir meg perfekt anledning til å lage alteret der jeg hyller deg Slasken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg