Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, jeg har ikke peiling på hvor i forumet jeg skal poste dette spørsmålet, ettersom kategorien den faller under handler om programmering, og jeg har ikke peiling på hva slags det er. Det er et script i en text fil, og jeg lurer bare rett og slett på hva kommanden er for å loope den? og hvordan man lager en knapp for å få den til å stoppe. :)

Lenke til kommentar
Gah, jeg har ikke peiling på hvor i forumet jeg skal poste dette spørsmålet, ettersom kategorien den faller under handler om programmering, og jeg har ikke peiling på hva slags det er. Det er et script i en text fil, og jeg lurer bare rett og slett på hva kommanden er for å loope den? og hvordan man lager en knapp for å få den til å stoppe. :)

Enkelt. Skaff en miksmaster eller lignende, og align den slik at den trykker på enter-tasten regelmessig. Deretter bare klikker du én gang på tekstfilen og setter i gang miksmasteren. For å avbryte skrur du av miksmaster'n.

Lenke til kommentar
OH SNAP!! IKKE LURT Å SPISE INDISK NÅR DET ER FØRSTE GANG MAN SPISER PÅ OVER EN UKE! BRB, HAR EN DATE MED DOSKÅLA!

Kan jeg få bli med inn?

Væææær så snill?

EDIT: Åååååååå. :(

Det var den kvelden. Sukk. Går og legger meg jeg, kan være det samme nå.

Sukk.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...