Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tror jeg skal lage meg vekkerklokke med PF - Shine on You Crazy Diamond Klarer du å våkne til PF? Når jeg prøver PF som vekkerklokke eller spiller det når jeg sovner, klarer jeg ikke våkne for fem flate, bare ligger og koser meg og godter meg og har eargasm på eargasm. <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Og ta vare på småting er veldig unødvendig. Alt du trenger til rommet er sofa, tv, xbox/ps3 data og plass til å arbeide på. det jeg trenger er: sofa, keyboard, xbox/nintendo, data, seng, og et skrivebord å jobbe på. ja også mer plass til alle ark og tegninger som stabler seg opp etterhvert Edit: og hylle til bøker Endret 28. februar 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du må slutte å ringe så mye, ser du ikke det? Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 "Spreder'n" var liksom teh shit på skolen vår, da. Dere sparte ikke på kruttet nei. Var det en referanse til samleie mellom prepubertale individer? Hææ? EDIT: Tok den nå. Ikke så morsom i grunn. Det skulle ikke være morsomt, det skulle være paradoksalt, på den måten at jeg refererer til referanser om unødvendig bruk av pedofil-humor. Så vet du det. Fant en boks med sjokolade fra jul, litt sånn fettete i kantene, men ellers grei! Ekkelt? Bare litt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hoho! Fikk en regning fra netcom i dag. Den var på 35,69-. Bruk: 0,69- Faktura gebyr 35,- Hva skjer med verden? Bruker du din mobiltelefon sjelden? @Binko, det var ikke pedo-humor. Det var _din_ versjon det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ringer vel bare til venner eller fri familie eller noe slikt kanskje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg klarer ikke kaste noe, så jeg trenger plass til tingene. Hver og en har affeksjonsverdi for meg. Og så må jeg selvfølgelig ha plass til alle bøkene <3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Halois. What's up in tha hood, homie-yo? Endret 28. februar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 @Binko, det var ikke pedo-humor. Det var _din_ versjon det. Å. Tusler og plinkrer litt på sjittar'n, dere snakker jo bare med de samme om det samme hele tiden uansett. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Halois. What's up in tha hood, homie-yo? Chillin' in mah new crib yo! Just done puttin up mah nintendo wall decals yo! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Wipeout på mandag 21:30 TVNorge. Utrolig mye parodier det er for tiden. De skal til og med lage et norsk Silent Library... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hay, gaise! Hei hei. Står til? Jo takk bare bra, så fint da. KOS AND KLEM. Wipeout på mandag 21:30 TVNorge. Utrolig mye parodier det er for tiden. De skal til og med lage et norsk Silent Library... Som om det noen gang har gått orginale tv-programmer på norsk tv de siste årene. Åpne øya dine når du ser på TV eller bytt kanal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ooh, jeg fant ei 60 år gammel dame på Nettby som søker kjæreste, alder ingen hindring. Se det, se det ... Kanskje jeg skal dra til Bergen og søke lykken? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Blarcky is in the house! Etter tre måneder på forumet har endelig noen fortalt meg om (på forumtreffet) om at kafeen er artig //Blarcky Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Her er det liv - rai, rai. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ooh, jeg fant ei 60 år gammel dame på Nettby som søker kjæreste, alder ingen hindring.Se det, se det ... Kanskje jeg skal dra til Bergen og søke lykken? Hun har sikker penger på bok. gogogo! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ooh, jeg fant ei 60 år gammel dame på Nettby som søker kjæreste, alder ingen hindring.Se det, se det ... Kanskje jeg skal dra til Bergen og søke lykken? Be puppene dine slutte å stirre på øynene mine Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Her er det liv - rai, rai. Not rly. Tror jeg skal slå på 360en eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg