binko Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 "Spreder'n" var liksom teh shit på skolen vår, da. Da var det en eller annen det gikk opp for hvor idiotisk kortspillet var (som regel en sjuendeklassing) som klatret opp i sånn arm.. armgang.. ape.. apeklatre.. sånn lekesak, og kasta alle korta sine utover i vinden. Så var det knuffing og dytting og stjeling, 3/84 kort han kasta ut hadde nemlig stjerne i stedet for sirkel nede i høyre hjørne og var visst mer verdt. (Aka sjelden). Har en sånn perm her et sted med kort inni. Skal jeg se om jeg finner den? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jeg samla på alt jeg fant når jeg var liten. enten det var en herpa radio som blei skrudd i filler, eller hva det måtte være tenk om jeg skulle få bruk for det en gang liksom ;o Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 "Spreder'n" var liksom teh shit på skolen vår, da. Dere sparte ikke på kruttet nei. Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) "Spreder'n" var liksom teh shit på skolen vår, da. Dere sparte ikke på kruttet nei. Var det en referanse til samleie mellom prepubertale individer? Endret 28. februar 2009 av Binko Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jeg samla på alt jeg fant når jeg var liten. enten det var en herpa radio som blei skrudd i filler, eller hva det måtte være tenk om jeg skulle få bruk for det en gang liksom ;o Hadde samme holdning når jeg var liten også. Og en dag gikk det faktisk opp for meg. Alt sammen var rot og søppel. En palle bæreposer forran døren fylt med innhold som skulle kastes, var resultatet.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hm. Bør det ringe noen bjeller når pappa er sur og skjuler det at han drikker? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Nora90 er innom en tur, jo! HAI PÅ DEG VÆR SÅ SNILL Å GJØR DET LITT LIVLIGERE ENN POG OG POKEMON, VÆR SÅ SNILL. Rolig nå, rolig! Nå har jeg akkurat spist middag. En biff, eller sløgger om du vil, på hele 495 gram. Pluss litt saus til. Det var faen meg digg. Og såklart skyller jeg ned det hele med øl. Nå tar jeg meg en røyk og skal bake meg en snus etter det. M23Enebakk søker buddy for kos. Endret 28. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Shikaru, jeg har samme holdninga nå Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) "Spreder'n" var liksom teh shit på skolen vår, da. Dere sparte ikke på kruttet nei. Var det en referanse til samleie mellom prepubertale individer? Hææ? EDIT: Tok den nå. Ikke så morsom i grunn. Endret 28. februar 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 haha Datasmurf samler ikke på så mye nå mer, selv om rommet er fullt av ting jeg ikke trenger Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har slutta å samle ting for lengst, nå er jeg blitt mer glad i å kaste ting. Jeg har rett og slett ikke plass til all verdens nips på hybelen min nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 A-Jay, jeg har ikke plass jeg heller, men stacker ting overalt Står pappesker fylt med alskens "skrot" og herligheter all over, under senga, i skap og skuffer, vinduskarmer, bak bøker og DVDer og all over. Og det er bare hybelen. Rommet mitt hjemme ser ut som ei skattekiste av ting Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har slutta å samle ting for lengst, nå er jeg blitt mer glad i å kaste ting. Jeg har rett og slett ikke plass til all verdens nips på hybelen min nå.Der er jeg også. Jo mindre skrot, jo mindre rot. Alt som kan selges unna er blitt til cash, og alt som kan digitaliseres og/eller kastes er feiende flott. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) i wantz 2 digg in ur chest.. @ smurfen Endret 28. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er tilbake! Var borte og så en episode av "Hjelp, jeg er med i et japansk gameshow" på TV3.no. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Og ta vare på småting er veldig unødvendig. Alt du trenger til rommet er sofa, tv, xbox/ps3 data og plass til å arbeide på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tror jeg skal lage meg vekkerklokke med PF - Shine on You Crazy Diamond Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hoho! Fikk en regning fra netcom i dag. Den var på 35,69-. Bruk: 0,69- Faktura gebyr 35,- Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg