Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du skulle vært på forumtreff prophet'

-programvare

Har overnattet hos en venn i afk. Det har jeg faktisk prioritert.

Men, er vel ikke siste forumtreffet, så har egentlig tenkt at jeg ikke skal bli med før sommeren. :p (Det er hvis jeg fortsatt henger på dette forumet da, da.)

The Prophet: For å gjøre en lang historie kort: Brødrister pluss lav hylle med papirduk på minus høy iq = ikke moro.

Enkelt og greit forklart :p

Lenke til kommentar
That's it! Neste kjæreste jeg får skal være utdanna innenfor pc området.. Eneste jeg klarer er å trykke på ESC når noe går galt.

Ok, han skal være Pc-flink/bilmekker/kokk..

Holder det med 2 av 3?

Bilen får verkstedet ta seg av...

Dang, Hylo scorer bedre enn meg... :hmm:

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Ja, ok 2/3 er greit, men da får man jammen late som at man kan mekke bil, for jeg SKAL sitte og se på at gutten mekker bil i bar overkropp hver søndag på sommeren.

Så opp med panseret, av med skjorta og inn i motoren med deg!

Klart det... Kan alltids kle av meg litt og late som om jeg gjør noe nedi motorrommet :p

Lenke til kommentar

Også må du ha litt sånn verktøy i lomma og i bukselinningen og dra de opp og bruke de, bare sånn at det ser ut som at du går grundig til verks! Også sånne ansiktsuttrykk med tunga ut av munnen og mekke-grimaser.. Ellers blir det ikke ekte!

Pluss at du må søle til buksa di litt med olje, ellers blir det bare uekte!

Og når det er gjort, ja da er det showtime :D

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Også må du ha litt sånn verktøy i lomma og i bukselinningen og dra de opp og bruke de, bare sånn at det ser ut som at du går grundig til verks! Også sånne ansiktsuttrykk med tunga ut av munnen og mekke-grimaser.. Ellers blir det ikke ekte!

Pluss at du må søle til buksa di litt med olje, ellers blir det bare uekte!

Og når det er gjort, ja da er det showtime :D

Du er litt sånn dirty du. :wee:

Skal jeg legge ut et bilde av meg i arbeidsklær full av svette og møkkete kanskje? :wee:

Some sweet lovin' gjør jo mekkinga til gøy, så det er jo win win. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...