Demonfudge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Såklart har de det, de snakker ikke sammen når de er på forumtreff. Endret 28. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) The Prophet: For å gjøre en lang historie kort: Brødrister pluss lav hylle med papirduk på minus høy iq = ikke moro. Hylo: PERFEKT GUTT 3/3 forresten ^^ Endret 28. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 du skulle vært på forumtreff prophet' -programvare Har overnattet hos en venn i afk. Det har jeg faktisk prioritert. Men, er vel ikke siste forumtreffet, så har egentlig tenkt at jeg ikke skal bli med før sommeren. (Det er hvis jeg fortsatt henger på dette forumet da, da.) The Prophet: For å gjøre en lang historie kort: Brødrister pluss lav hylle med papirduk på minus høy iq = ikke moro. Enkelt og greit forklart Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) That's it! Neste kjæreste jeg får skal være utdanna innenfor pc området.. Eneste jeg klarer er å trykke på ESC når noe går galt. Ok, han skal være Pc-flink/bilmekker/kokk.. Holder det med 2 av 3? Bilen får verkstedet ta seg av... Dang, Hylo scorer bedre enn meg... Endret 28. februar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja, ok 2/3 er greit, men da får man jammen late som at man kan mekke bil, for jeg SKAL sitte og se på at gutten mekker bil i bar overkropp hver søndag på sommeren. Så opp med panseret, av med skjorta og inn i motoren med deg! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Snakk ikke om mat, har bare spist tre brødskiver i dag p.g.a. fyllesjuke Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja, ok 2/3 er greit, men da får man jammen late som at man kan mekke bil, for jeg SKAL sitte og se på at gutten mekker bil i bar overkropp hver søndag på sommeren. Så opp med panseret, av med skjorta og inn i motoren med deg! Klart det... Kan alltids kle av meg litt og late som om jeg gjør noe nedi motorrommet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Neeeeeida, vi bare glemmer de som står i bar overkropp og bruker motorsaga eller øksa si. Edit: La til en smiley. Endret 28. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 upraktisk å mekke bil i bar overkropp da Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 upraktisk å mekke bil i bar overkropp da I know, men hva gjør man ikke for å tilfredsstille damene... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Klart det... Kan alltids kle av meg litt og late som om jeg gjør noe nedi motorrommet awww, det er sånn alle gutter skulle vært Jeg blåser jo i bilen :!: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 awww, det er sånn alle gutter skulle vært Jeg blåser jo i bilen :!: Jaggu bra, for det er fryktelig begrenset hva man får gjort med dagens biler på egenhånd Fylle spylervæske og olje går bra Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Også må du ha litt sånn verktøy i lomma og i bukselinningen og dra de opp og bruke de, bare sånn at det ser ut som at du går grundig til verks! Også sånne ansiktsuttrykk med tunga ut av munnen og mekke-grimaser.. Ellers blir det ikke ekte! Pluss at du må søle til buksa di litt med olje, ellers blir det bare uekte! Og når det er gjort, ja da er det showtime Endret 28. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jada jada, bare du sitter og ser hot ut og gir meg litt løøøv etterpå så får jeg til det meste Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 også tar vi resten på pm æda bæda. fant ut i dag at jeg vil til japan i sommer får kanskje flybillet og opphold til under 10 000 så bare få med en kompis å dra med, så blir det i boks. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Også må du ha litt sånn verktøy i lomma og i bukselinningen og dra de opp og bruke de, bare sånn at det ser ut som at du går grundig til verks! Også sånne ansiktsuttrykk med tunga ut av munnen og mekke-grimaser.. Ellers blir det ikke ekte! Pluss at du må søle til buksa di litt med olje, ellers blir det bare uekte! Og når det er gjort, ja da er det showtime Du er litt sånn dirty du. Skal jeg legge ut et bilde av meg i arbeidsklær full av svette og møkkete kanskje? Some sweet lovin' gjør jo mekkinga til gøy, så det er jo win win. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Yeeeeey Og jeg som aldri får vilja mi!! åååå Me like... Dette forumet er ikke så kjedelig lenger haha Endret 28. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du er litt sånn dirty du. Skal jeg legge ut et bilde av meg i arbeidsklær full av svette og møkkete kanskje? Some sweet lovin' gjør jo mekkinga til gøy, så det er jo win win. Hysj på deg, ser du ikke at jeg har et opplegg på gang her? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Høres jævlig greit ut det da, Shikaru. Kunne tenkt meg å dra til Japan selv. Blir nok til det etterhvert, bare jeg får med meg en kamerat eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg