Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
last.fm var faktisk ganske genialt. Hørte på Killswitch, så fant jeg en snedig funksjon som lot meg høre andre like band. Hørt mye bra til nå :)

Pandora er så sykt genial til å finne musikk du liker!

I teorien skal den bare funke i USA, men jeg hører nå på den i England. Veit ikke om den funker i Norge lenger.

Nei. :( Denne kom opp:

 

 

 

 

Dear Pandora Visitor,

 

We are deeply, deeply sorry to say that due to licensing constraints, we can no longer allow access to Pandora for listeners located outside of the U.S. We will continue to work diligently to realize the vision of a truly global Pandora, but for the time being we are required to restrict its use. We are very sad to have to do this, but there is no other alternative.

 

We believe that you are in Norway (your IP address appears to be ************). If you believe we have made a mistake, we apologize and ask that you please contact us at [email protected]

 

If you are a paid subscriber, please contact us at [email protected] and we will issue a pro-rated refund to the credit card you used to sign up. If you have been using Pandora, we will keep a record of your existing stations and bookmarked artists and songs, so that when we are able to launch in your country, they will be waiting for you.

 

We will be notifying listeners as licensing agreements are established in individual countries. If you would like to be notified by email when Pandora is available in your country, please enter your email address below. The pace of global licensing is hard to predict, but we have the ultimate goal of being able to offer our service everywhere.

 

We share your disappointment and greatly appreciate your understanding.

 

Sincerely,

 

 

Tim Westergren

Founder

 

 

Edit: Fjernet IP-adressen min. :p

Endret av Håks
Lenke til kommentar
Pandora er så sykt genial til å finne musikk du liker!

I teorien skal den bare funke i USA, men jeg hører nå på den i England. Veit ikke om den funker i Norge lenger.

Det funket før så lenge man laget brukeren med amerikansk proxy, men nå må man i tilfelle kjøre hele gria gjennom proxy, og det blir for mye trafikk.
Lenke til kommentar
*strekke seg*

Fælt så mye dere har fått sagt siden det ble nattatid i morges, da. x)

Mikkel Slask er en lol, og dere snakker om Last.fm som er ett tardete nettsted da jeg ikke får scrobbla en drit for tida. x)

God morgen! HVorfor er ikke jeg nevnt i signaturen din? Blasfemi? :(

Da går ulla fort.

Lenke til kommentar
God morgen! HVorfor er ikke jeg nevnt i signaturen din? Blasfemi? :(

Da går ulla fort.

Hadde jeg vært våken nok til å gidde skulle jeg sitert meg selv (en trussel om å kvele signaturen min om flere ville inn i den før jeg fant et sitat som var mindre som kunne flytte inn i stedet for sangutdraget) også kvelt signaturen min. Heldigvis er jeg for trett, og kan nå si at jeg SKAL redigere signaturen min. Jeg må bare gidde, først. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...