MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 The Impossible Quiz er og blir herlig ^^Kan loke med den evig lenge Ooh, bor du nær Sandnes eller Stavanger kanskje, også? Bor i Stavanger. Flytta fra barndomshuset, selvfølgelig, men ja Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Er Venezuela eit u-land? SØV DE, MOTHERFUCKERS? Endret 28. februar 2009 av Underpants Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er lys våken Jeg skal besøke en venn av meg tidlig, men det hjelper selvfølgelig ikke på å få meg i seng. Burde kjøpe ei ny ei som faktisk er fristende om kveldene. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nokon av desse fristane? http://freshome.com/2008/03/18/16-of-the-m...youll-ever-see/ Moro å sjå ei jente som ikkje er kristen for ein gongs skuld. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 JEG STJAL MASSE HEIMBRENT. Er jeg kul? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 JEG STJAL MASSE HEIMBRENT. Er jeg kul? Ja, azz. lol lang over spirita a pliiz. jæj er så jææævlii wasta XD Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 JEG STJAL MASSE HEIMBRENT. Er jeg kul? Nei. Stjeling er u-kult. Heimbrent, on the other hand ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kommer an på hvor bra HBen var ... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Man må være litt badass iblandt. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Nokon av desse fristane? <a href="http://freshome.com/2008/03/18/16-of-the-m...youll-ever-see/" target="_blank" rel="nofollow">http://freshome.com/2008/03/18/16-of-the-m...youll-ever-see/</a> Moro å sjå ei jente som ikkje er kristen for ein gongs skuld. Den 6. siste fristet. Resten her frister mindre enn min egen Hvordan visste du at jeg ikke var kristen? :O Endret 28. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Bor i Stavanger.Flytta fra barndomshuset, selvfølgelig, men ja Flink ^^ Å Stavanger Du e' mitt hjem Det e' godt å komma igjen Å Stavanger Et siddisland Eg vil komma for å bli denne gang Å Stavanger Du e mitt hjem Det e' godt å komma igjen Å Stavanger I ro å mak Leva livet fra dag te dag Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 God natt, godtfolk. I natt skal jeg mekke en ludic drøm. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Stavanger er det eneste hellige som finnes (Yes, I went there) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvordan visste du at jeg ikke var kristen? :O Religionsforumet. Det hadde vore interessant om ein religiøs person hadde svart ordentleg for seg ein gong. På skulen unngår eg slike samtalar viss eg kan, for fjortissjenter som ynskjer seg ein identitet er dei verste av alle. Det er til å grine av. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvordan visste du at jeg ikke var kristen? :O Religionsforumet. Det hadde vore interessant om ein religiøs person hadde svart ordentleg for seg ein gong. På skulen unngår eg slike samtalar viss eg kan, for fjortissjenter som ynskjer seg ein identitet er dei verste av alle. Det er til å grine av. Aha! Det er litt deilig å ikke være kristen, egentlig. Man er ikke bundet til noen, og trenger ikke å føle seg overvåket. Man kan være den man vil (helst seg selv, men smak og behag), og det er ingen bok man må sjekke 24/7. Jeg holder meg til min egen bok, nemlig hjertet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Stavanger er det eneste hellige som finnes (Yes, I went there) Flinkest! Ulempen med å ikke være kristen er når man løser kryssord og en av ordene man skal finne ut er en eller annen evangelist og du aner ikke hvem som var evangelister eller hva en evangelist er Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Dette er den guddommelege bok: Endret 28. februar 2009 av Underpants Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Alle blir religiøse, det er bare et spørsmål om hvor lang tid det tar før realiteten blir morbid nok til at man må kaste seg etter det siste strået. For mange skjer nok ikke det før man kjenner stålet i nakken og pusten av døden i øret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Underpants, jeg hadde den, men den ble stjålet på fest sammen med andre småting jeg aldri hadde fått for meg at folk ville stjele. Som en blomsterpotte, en død kaktus, en kapsel og noen spikre. Folk blir så jævlig klepto i fylla. Uansett, endte med at jeg ikke orka å kjøpe en ny en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg