HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Et hav kattebilder i ulike situasjoner der. Hvor mange bilder har de egentlig? Endret 28. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hehehehehehe. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Seriøst, jeg ler godt nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Så ... Hva er dealen med lolcats, og er jeg den eneste som ikke syns det er spesielt morsomt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Så ... Hva er dealen med lolcats, og er jeg den eneste som ikke syns det er spesielt morsomt?Jepp. Jeg sitter å ler så jeg griner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hmm. Nærmeste jeg kommer noe sånt jeg liker, er vel http://fc04.deviantart.com/images3/f/2005/.../c/loongcat.swf Men det er ikke akkurat noe jeg ler av, det er bare en fengende flash. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er på min tiende side med latterkrampe fra lolcats, så er nok bare deg, ja. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er på min tiende side med latterkrampe fra lolcats, så er nok bare deg, ja.Denne fikk meg til å få vondt: Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Å herregud xD Vondt... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Å herregud xDVondt... Totally worth it. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 wha faen da lizzom?! Har hatt en slags klump bak i halsen i over 1 uke nå. Det er ikke mandlene, sjekket det. Og nå kan eg kjenne den berører andre side av halsen, klør noe så inni helvete mye. Burde få sjekket det ut av fastlege, men aner virkelig ikke hvem eg har. Vi har byttet 10 stk det siste året pga masse papir rot, noen som vet hvordan man finner ut hvem man har som fastlege? Eller hva det kan være? Deilig dag på byn hvertfall, 1 gammel venn, 2 slåsskamper, 3 fulle fjortiser på jakt etter røyk, 4 strenge politimenn, 5 timer, 6 nye venner og 250 kr fattigere. Nå mens eg skriver dette fikk eg en pulserende smerte i bak i ganen, ikke så langt fra der den klumpen er, klarer ikke nå den med fingrene. Kjenner det er noe der, nesten som en matbit. Men det er det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg var på Kvadrat. 900kr spent ... Angrer litt, men det får være Klær trenger man uansett xP Edit: Klump i halsen? Det kan være noe jeg leste om. Spiseforstyrrelse. At det er noe nede i halsen din som er for stort, og det kan bli vanskelig til slutt å svelge sitt eget spytt :S Tviler på at det er det, men aldri si aldri. Endret 28. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kvadrat? Som på Forus? Nei, skal det være katter, så skal det enten være longcats som renser verden med ild og laser, eller eggplant cat <3 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf <- sadister! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kvadrat? Som på Forus? Jepp. Drar dit every now and then hvis det er en genser jeg vil ha eller jeg trenger nye klær http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf <- sadister! Nydelig, takk! Jeg elsker the Impossible Quiz. Fantastisk underholdning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 The Impossible Quiz er og blir herlig ^^ Kan loke med den evig lenge Ooh, bor du nær Sandnes eller Stavanger kanskje, også? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Finale-spørsmåla på Impossible Quiz hugsar eg irriterte vettet av meg og vennane mine. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg