Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Forumtreff har man ikke råd til, men mobil Jeg tviler på at Megazone og Peppes har ordninger med betalingsutsettelse. Eller abonnementsløsninger så man bare betaler 1kr men må komme og spille en gang i måneden i et år. Er jo bare å stikke av fra begge plasser Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Håper jeg kan klage på noe denne gangen også. Halv pris på maten liker vi jo alltids. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Call of Duty 2 fungerer! Ses i natt, forum. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 den er jeg veldig med på! *Eeek hår i maten* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg bestilte ny telefon i dag. Jeg gleder meg til den kommer. Hadde den gamle telefonen vært min så skulle jeg ha spandert TNT på den.Forumtreff har man ikke råd til, men mobil Ja? Fordi jeg får penger på tirsdagen og er steike blakk nå? Hørt om oppkrav? Ny oppfinnelse Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Håper jeg kan klage på noe denne gangen også. Halv pris på maten liker vi jo alltids. Vi tar med et brukt plaster og planter det under osten, og roper på h*n som serverer... Da får vi det sikkert gratis Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Psst. Dårlig unnskyldning. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg bestilte ny telefon i dag. Jeg gleder meg til den kommer. Hadde den gamle telefonen vært min så skulle jeg ha spandert TNT på den. Forumtreff har man ikke råd til, men mobil Smart du? Endret 27. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg bestilte ny telefon i dag. Jeg gleder meg til den kommer. Hadde den gamle telefonen vært min så skulle jeg ha spandert TNT på den. Forumtreff har man ikke råd til, men mobil Smart, du? Jeg ja Er det no nytt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sameboe: Var det du som spiste den servietten, forresten? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sameboe: Var det du som spiste den servietten, forresten? Ja Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sameboe: Var det du som spiste den servietten, forresten? Ja Jeg kan gå rundt og spise servietter og spare opp penger sånn at jeg og b-real kan dra på treffet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg kan gå rundt og spise servietter og spare opp penger sånn at jeg og b-real kan dra på treffet!Me thinks not Kan heller selge meg på Plata elns... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan heller selge meg på Plata elns...Daaaaa må jeg bare spørre. Skal du røykes, snortes eller taes med sprøyte? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sameboe: Var det du som spiste den servietten, forresten? Ja Jeg kan gå rundt og spise servietter og spare opp penger sånn at jeg og b-real kan dra på treffet! Du får alle på treffet til å gi deg 20 kroner for å gjøre det, and suddenly you got cash Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 han lukter sikkert dritt så tror det må bli å røyken Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 ...ja. Natta, folkens. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Daaaaa må jeg bare spørre. Skal du røykes, snortes eller taes med sprøyte? Jeg er så gjennomsiktig at jeg må vel røykes vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg