L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Death Race Den har jeg ikke sett. Sikkert verd båndbredden så laster den ned. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kan noen si noe awesome? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Click, Weekend at Bernie's, Don't mess with the Zohan...? Eller bare se på How I met your Mother 8) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 IKKE The Descent. Maken til møkkafilm er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen som har hør NAV Sangen? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Eller bare se på How I met your Mother 8) Så det er muligens ikke bare jeg som venter på neste sesong, evnt. neste episode? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kan noen si noe awesome? Giraffar og rotter klarer seg lenger ut vann enn det ein kamel gjer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Click, Weekend at Bernie's, Don't mess with the Zohan...?Eller bare se på How I met your Mother 8) Hvordan våger du å nevne makkverket Don't mess with Zohan sammen med den fantastiske klassikeren Weekend at Bernie's? IKKE The Descent. Maken til møkkafilm er det lenge siden jeg har sett.Agreed. Nesten like ille som Don't mess with Zohan Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er tøff:D Det er jeg jammen ta enig i, óg. Click, Weekend at Bernie's, Don't mess with the Zohan...?Eller bare se på How I met your Mother 8) Hvordan våger du å nevne makkverket Don't mess with Zohan sammen med den fantastiske klassikeren Weekend at Bernie's? Don't mess with the Zohan gir deg enorme latterbrøl etter et par øl sent på natt. Men ja, det er en idiotisk film Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Don't mess with the Zohan gir deg enorme latterbrøl etter et par øl sent på natt.Men ja, det er en idiotisk film Ett par øl? Jeg tror du mener syrelapper. Og selv da har jeg vansker for å tro at det kan frembringe spesielt mye latter. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Don't mess with the Zohan gir deg enorme latterbrøl etter et par øl sent på natt.Men ja, det er en idiotisk film Ett par øl? Jeg tror du mener syrelapper. Og selv da har jeg vansker for å tro at det kan frembringe spesielt mye latter. Smak og behag, selvfølgelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei Nora Nei, egentlig ikke. Virker som om jeg mister flere og flere IRL-venner med tiden. Flere og flere som ber meg fjerne dem fra vennelista mi og aldri ta kontakt med de og sånn. Og jeg føler selv jeg har et ganske kjedelig og uinteressant liv og føler meg deppa (ja, jeg vet dette ikke er deppetråden). Så nei. Ikke en finfin fredagskveld. Huff da Men du vet, en ekte venn ber deg ikke om å fjene han/henne fra vennelisten True, nå finner jeg ut hvem som er mine venner og hvem som ikke er, men likevel ... *whine* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Psykologen sa til bonden at han ikke måtte dobbeltsjekke alt, en dag så naboen på verandaen bonden gående over tunet. Bonden snudde med ett og gikk tilbake til huset og kjente på dørhåndtaket gjentatte ganger og sa "nå er jeg gal, nå er jeg gal, nå er jeg gal!" Dette er en sann historie... Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så gøy dag, fikk mld. bli med på ikea? for trøtt til å ronke og spille så eg gjorde det, og nå skal vi på byn! Woohooo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Smurf: Har de fortalt hvorfor? Hvis det er mange som gjør det må det jo være en grunn. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Datasmurf: Forskjell på hang arounds og kompiser, spørs hva en har som pri. Edit: Black Grouse og Equinox Nuh (sarp versjon) Endret 27. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Space invaders in the air! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Space invaders in the air! PRÅDIGI DA VETTU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg