Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når sant skal sies har jeg aldri skjønt folks behov for å sette andre mennesker i bås. Greit nok at man kan bli overasket over at folk ikke er slik man forhåndsdømet dem til å være. Men å kritisere folk for ikke å være slik "de burde være" er noe helt annet. Burde blitt utstedt fellingstilatelse på slike folk. ^^

Ja. Helt enig.

Lenke til kommentar
Håks: eg luktar heilt fint :) eg har ingen kviser :) eg er tynn og fin (kanskje litt for tynn) og eg har aldreg trent ein dag i mitt liv :) så ellers takk , men eg tek meg ikkje nær av den misslykka fornærminga di :) og det at du kallar meg nerd tek eg som eit komplimant, siden nerdar er smarte :)
Det er gøy når folk motsier seg selv.
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte hvordan folk klarer seg uten musikk jeg. Musikk er jo en gave til menneskeheten som helhet. Er ikke religiøs av meg, så sier ikke at musikken er gitt av Gud eller noe. Men det er fortsatt noe vi må være takknemlige for. Hvis bare flere mennesker hadde hørt mer på musikk hadde verden vært mindre voldelig, tror jeg da.

Lenke til kommentar

Det gjeld vertfall ikkje meg! Eg vert så sinna når eg høyrer musikk. Sånn som i dag f.eks. så ligg eg å søv og klokka 9 om morgenen så setter søstera mi full guffe noke jævla hannah montana musikk og forpester heile morgenen. då vert eg forbanna ass, og var rett før eg heiv heile CD.spelaren i dass!!!

 

NgZ: Bra eg ikkje gjer det då :)

Lenke til kommentar
Det gjeld vertfall ikkje meg! Eg vert så sinna når eg høyrer musikk. Sånn som i dag f.eks. så ligg eg å søv og klokka 9 om morgenen så setter søstera mi full guffe noke jævla hannah montana musikk og forpester heile morgenen.

Kanskje det var en grunn til at Snorre spesifiserte at han var ute etter god musikk, da?

 

np: 0010. Air - [Pocket Symphony #10] Somewhere Between Waking and Sleeping

Lenke til kommentar
Der kan man se, forumkafeere hører på god musikk. Slett ikke verst. Noen som har last.fm som har lyst til å bli last.fm-buddies? Trenger noen jeg kan stjele litt musikkanbefalinger av. Mitt last.fm-nick er hvertfall Orresnei, så vet dere det.

 

 

æsj eg hatar musikk. Kan ikkje fatte korleis folk kan ha det bråket i øyrene konstant

Og jeg fatter ikke hvordan vi kan leve med deg her i kafèen konstant. :(

 

Orresnei, jeg heter Zeeromac på last.fm, add meh!

 

Da er dere lagt til ;)

Lenke til kommentar
God morgen, hvor er den kakespisende sauen min?

Hun sov. :ph34r:

 

*strekke seg*

Fælt så mye dere har fått sagt siden det ble nattatid i morges, da. x)

Mikkel Slask er en lol, og dere snakker om Last.fm som er ett tardete nettsted da jeg ikke får scrobbla en drit for tida. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...