Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håks: eg luktar heilt fint :) eg har ingen kviser :) eg er tynn og fin (kanskje litt for tynn) og eg har aldreg trent ein dag i mitt liv :) så ellers takk , men eg tek meg ikkje nær av den misslykka fornærminga di :) og det at du kallar meg nerd tek eg som eit komplimant, siden nerdar er smarte :)

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om at du skal høre på Paris Hilton, Britney Spears, Justin Timberlake med mer. ^^ Nei takke seg til, jenter uten svarte klær som hører på metal. Hva skjer med verden? Nei og nei og nei...

Edit: @ Schnell: Ro litt ned med smileys da. Trenger ikke 1.25 smileys per linje.... ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Når sant skal sies har jeg aldri skjønt folks behov for å sette andre mennesker i bås. Greit nok at man kan bli overasket over at folk ikke er slik man forhåndsdømet dem til å være. Men å kritisere folk for ikke å være slik "de burde være" er noe helt annet. Burde blitt utstedt fellingstilatelse på slike folk. ^^

Lenke til kommentar

Svarte Schnell, og kalte Mikkel Slask en lol. ^^ Stemningen er god som alltid merker jeg. Joa. Noen andre her som hører på god musikk nå? Og isåfall hva? Er klar over at begrepet "god musikk" er høyst subjektiv. Så ikke vær redd for å slenge ut noen artist- og bandnavn.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...