-TLT- Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet om Narvesen er oppe i dag (søndag) ? Helt opp til den enkelte butikken det... Noen steder er de åpne, andre ikke. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg kan visst ikke høre på metal jeg . Jeg kler meg ikke i svart skjønner dere. Neida, jeg skal høre på trance og pop! Yaay Pussycat dolls ... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Håks: eg luktar heilt fint eg har ingen kviser eg er tynn og fin (kanskje litt for tynn) og eg har aldreg trent ein dag i mitt liv så ellers takk , men eg tek meg ikkje nær av den misslykka fornærminga di og det at du kallar meg nerd tek eg som eit komplimant, siden nerdar er smarte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) For ikke å snakke om at du skal høre på Paris Hilton, Britney Spears, Justin Timberlake med mer. ^^ Nei takke seg til, jenter uten svarte klær som hører på metal. Hva skjer med verden? Nei og nei og nei... Edit: @ Schnell: Ro litt ned med smileys da. Trenger ikke 1.25 smileys per linje.... Endret 20. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 For ikke å bli en tykk, kvisete, illeluktende nerd som deg. Personangrep! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 KexxY, du bor i Bodø, korrekt? Nei, det gjør jeg ikke Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Da må jeg vel spørre om: Noen som vet om Narvesen på Karlsrud er åpen i dag? (Jeg er litt småsyk men kunne tenke meg noe brus...) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mikkel Slaks: ye iknow, men han gjer det hile tio mot meg så eg er bryr meg ikkje og er vandt med det. Snorre: ok, sorry glemmer meg ut av og til så vert det litt mange Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Sloooow riiideeeeeee, take it eeeaaasyyyy God morgen! Fy søren det er winder wonderland i Trondheim nå. Det er faktisk kinda nice 2 look at and such! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mikkel Slaks: ye iknow, men han gjer det hile tio mot meg så eg er bryr meg ikkje og er vandt med det. Det var ikke deg jeg snakket om Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Når sant skal sies har jeg aldri skjønt folks behov for å sette andre mennesker i bås. Greit nok at man kan bli overasket over at folk ikke er slik man forhåndsdømet dem til å være. Men å kritisere folk for ikke å være slik "de burde være" er noe helt annet. Burde blitt utstedt fellingstilatelse på slike folk. ^^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 For ikke å bli en tykk, kvisete, illeluktende nerd som deg. Personangrep! kven du snakka om her då? viss du ikkje kallar det personangrep mot meg så er du ein lol Snorre: Heilt einig!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 God morgen, hvor er den kakespisende sauen min? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Svarte Schnell, og kalte Mikkel Slask en lol. ^^ Stemningen er god som alltid merker jeg. Joa. Noen andre her som hører på god musikk nå? Og isåfall hva? Er klar over at begrepet "god musikk" er høyst subjektiv. Så ikke vær redd for å slenge ut noen artist- og bandnavn. Endret 20. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Joa. Noen andre her som hører på god musikk nå? Og isåfall hva? Arctic Monkeys - Mardy Bum Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg hører på Eric Johnson med Cliffs of Dover! It is rate nice. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Der kan man se, forumkafeere hører på god musikk. Slett ikke verst. Noen som har last.fm som har lyst til å bli last.fm-buddies? Trenger noen jeg kan stjele litt musikkanbefalinger av. Mitt last.fm-nick er hvertfall Orresnei, så vet dere det. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 æsj eg hatar musikk. Kan ikkje fatte korleis folk kan ha det bråket i øyrene konstant Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 æsj eg hatar musikk. Kan ikkje fatte korleis folk kan ha det bråket i øyrene konstant Og jeg fatter ikke hvordan vi kan leve med deg her i kafèen konstant. Orresnei, jeg heter Zeeromac på last.fm, add meh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg