Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Dvs at du ikke har sovet i natt? Skal døgne til i morgen tenker jeg. Hadde planer om det i natt, men da hadde jeg blitt til fare for trafikken når jeg skulle til og fra jobb i dag :p

Lenke til kommentar
Be om å få et ekstra bankkort som du klipper i 2, setter delen med chipen i kortleseren og har den stående i hele tiden. Så slipper du i alle fall å rote den vekk.

Ellers har jeg ikke noe negativt å si på Sparebank 1. Fikk billån over telefonen så og si. Ringte, ba om 50k og og en uke senere var bilkjøpet i boks.

Huh, kanskje det ikke hadde vært så dumt :p

Men jeg skal bytte bank uansett, er ikke fornøyd med hun jeg har som kunderådgiver i det hele tatt.

Har bestillt meg en Samsung B2700 nå nettopp. Kanskje en telefon som faktisk kan vare noen år..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Har bestillt meg en Samsung B2700 nå nettopp. Kanskje en telefon som faktisk kan vare noen år..

Så ut som en grei telefon. Også er det Samsung, så da må den jo være bra :p

Personlig ville jeg ikke basert meg på å ha en telefon i noen år, da jeg vet at jeg kommer til å få lyst på et nytt mobilt leketøy. Men veldig fornøyd med min nåværende telefon; Nokia 6120C. Hatt den i godt over et år og merker ikke at jeg trenger noe bedre enda. Tilfredsstiller alle mine krav og funker godt til surfing med Opera Mini... Eneste jeg har lyst på med ny telefon nå er større skjerm. S60 er et must for min del, så det blir nok hovedprior på neste telefon.

Ffffuckmylife. Nyoppstått, kaldt ute og jeg må ut med ei hyper bikkje.

FuckMyLife du liksom. Har man hund så gjør man det til seg selv å måtte ut å lufte den uansett vær :p

Husk å plukke opp hundebæsjen og kaste i søpla etter deg. Faen så irriterende med folk som ikke gidder det.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Så ut som en grei telefon. Også er det Samsung, så da må den jo være bra :p

Personlig ville jeg ikke basert meg på å ha en telefon i noen år, da jeg vet at jeg kommer til å få lyst på et nytt mobilt leketøy. Men veldig fornøyd med min nåværende telefon; Nokia 6120C. Hatt den i godt over et år og merker ikke at jeg trenger noe bedre enda. Tilfredsstiller alle mine krav og funker godt til surfing med Opera Mini... Eneste jeg har lyst på med ny telefon nå er større skjerm. S60 er et must for min del, så det blir nok hovedprior på neste telefon.

Jeg er har ikke den dippedutt-trangen når det kommer til mobiltelefon egentlig så for meg vil jeg tro den er midt i blinken egentlig. Batteri-kapasiteten er egentlig det som opptar meg mest og at den kan gjøre det mest elementære, ringe,skrive mld osv..

Ffffuckmylife. Nyoppstått, kaldt ute og jeg må ut med ei hyper bikkje.
FuckMyLife du liksom. Har man hund så gjør man det til seg selv å måtte ut å lufte den uansett vær :p

Husk å plukke opp hundebæsjen og kaste i søpla etter deg. Faen så irriterende med folk som ikke gidder det.

Lal, hund er jo kos...men 5 er litt i meste laget til tider :wee.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

YESS :D

Jeg er hjemme fra skolen fordi jeg stakk en tannbørst ned i halsen i natt .....

Noen andre her som liker Chris Rock :D ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Chris Rock er til tider morsom, men i likhet med han og de fleste andre mørke stand-up-komikere, så blir det så alt for mye av de. Overdrivelser og roping som igjen drar paraleller med apekatter (ikke rasistisk ment, men de oppfører seg faktisk slik). Alt for opptatt av rasisme fremdeles, men der er det bare "morsomt". Dersom en hvit stand-up sier noe lignende, blir det nok uakseptabelt.

Eddie Izzard er fantastisk.

:love:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...