probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 jeg dokumenterer ikke en dritt XD sitter bare og later meg og venter på at klokka skal bli 11 for jeg er SULTEN! når de ikke gir meg det jeg trenger så hvorfor skal jeg sleike ræv for det:P haha:P gjør akkurat det samme selv! lurer på om jeg skal starte 5 minutter tidligere med maten idag:P jeg er veldig lat idag merker jeg huffameg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 er ikke stress bare alt for kjedelig! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 MSg Kanin33 Jeg er flink gutt og lager en annonse nå ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 jeg dokumenterer ikke en dritt XD sitter bare og later meg og venter på at klokka skal bli 11 for jeg er SULTEN! når de ikke gir meg det jeg trenger så hvorfor skal jeg sleike ræv for det:P haha:P gjør akkurat det samme selv! lurer på om jeg skal starte 5 minutter tidligere med maten idag:P jeg er veldig lat idag merker jeg huffameg de åpner ikke kantina før 11.. hmm tenke i haz key:D why not abuse the powa! Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 kjøper du mat hver dag? mye bedre å kjøpe brød, ost og skinke i butikken! mye billigere! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) det er gratis:D bor på internat så.. kjøpte mat i hele fjor da jeg bodde aleine og måtte lage min egen var veldig lett og traske opp i kantina og kjøpe et horn<3 Endret 27. februar 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) jeg ser så langt - Gratulerer du er ikke nærsynt.et øye kan se - Men to ser bedre? jeg ser en annen vei - Hvilken vei er den første? jeg ser en annen vei - En annen vei enn en annen vei som vi ikke vet retningen til? tilgi meg - Å se en annen vei enn en annen vei av den opprinnelige veien er tilgivelig. jeg ser så langt - Gratulerer once again. Du er ikke nærsynt. et øye kan se - Oh shit. Det er det de er til ja. fortell meg hvor jeg er - Når du både kan se langt og har funnet ut at øyne kan se, så burde det ikke ta lang tid å finne det ut på egen hånd. hvor jeg er - Bruk øynene dine som du kan se med og gi oss noen hint. hvor jeg er - Åpne øynene som du vistnok kan se med. fortell meg hvem jeg er - Dersom du ikke vet det selv, blir det vanskelig for meg å fortelle deg det. fortell - Et lettere forstyrret individ. hvor lang tid vil det ta - Hva da? Å fortelle deg hvem du er eller hvor du er? jeg ser så langt - Vi fikk med oss det. et øye kan se - Ikke alle øyne kan det. Noen har grå stær eller er blinde. fortell meg om jeg er - Svært så nysgjerrig da. fortell meg om jeg er en annen enn meg selv - Det er fysisk umulig. fortell hvor lang tid vil det ta - Sånn circus 5 minutter. Diktanalyse var aldri min ting på skolen. Endret 27. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 jeg ser så langt - Gratulerer du er ikke nærsynt.et øye kan se - Men to ser bedre? jeg ser en annen vei - Hvilken vei er den første? jeg ser en annen vei - En annen vei enn en annen vei som vi ikke vet retningen til? tilgi meg - Å se en annen vei enn en annen vei av den opprinnelige veien er tilgivelig. jeg ser så langt - Gratulerer once again. Du er ikke nærsynt. et øye kan se - Oh shit. Det er det de er til ja. fortell meg hvor jeg er - Når du både kan se langt og har funnet ut at øyne kan se, så burde det ikke ta lang tid å finne det ut på egen hånd. hvor jeg er - Bruk øynene dine som du kan se med og gi oss noen hint. hvor jeg er - Åpne øynene som du vistnok kan se med. fortell meg hvem jeg er - Dersom du ikke vet det selv, blir det vanskelig for meg å fortelle deg det. fortell - Et lettere forstyrret individ. hvor lang tid vil det ta - Hva da? Å fortelle deg hvem du er eller hvor du er? jeg ser så langt - Vi fikk med oss det. et øye kan se - Ikke alle øyne kan det. Noen har grå stær eller er blinde. fortell meg om jeg er - Svært så nysgjerrig da. fortell meg om jeg er en annen enn meg selv - Det er fysisk umulig. fortell hvor lang tid vil det ta - Sånn circus 5 minutter. Diktanalyse var aldri min ting på skolen. Din nissetiss, det er en sang jo Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 HAHAHAHAHA dro litt på smilebåndet der ja.. du har nå analysert en sang! syns du skal sende analysen til dem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Men jeg tror du kan ha en framtid som diktanalytiker hvis det er en trøst, jeg lo iallefall Skal være jævlig glad når jeg har fått byttet bank. Må ringe å få overført penger til svigers fordi jeg ikke har bankkort, noe som da restulterer i at jeg heller ikke har nettbank, ja sparebank1 har den mest idiotiske løsningen på nettbank noen sinne. Hun kundekonsulentdama som jeg har i sparebanken er ikke til stede og jeg kan ikke få noen annen kundekonsulent til å få overført pengene mine heller, det må jeg gjøre med henne...og hun er i en gokk-avdeling under sparebank1 og kan ikke hjelpe meg pr dags dato. Så må jeg i tillegg vente på at jeg skal få pass også før jeg kan bytte bank. Forbanna drittsystem. Hvorfor skal alt være så forpult jævla vanskelig? Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Turn it up! :D Endret 27. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 omoonomomomomom var godt med mat<3 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Nå som jeg har fått telefonen min tilbake kan jeg ta masse snikbilder på skolen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg kjeder meg og er kjempe sulten!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Og jeg spiser toast med pepperskinke og krydderost! Endret 27. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Men jeg tror du kan ha en framtid som diktanalytiker hvis det er en trøst, jeg lo iallefall Skal være jævlig glad når jeg har fått byttet bank. Må ringe å få overført penger til svigers fordi jeg ikke har bankkort, noe som da restulterer i at jeg heller ikke har nettbank, ja sparebank1 har den mest idiotiske løsningen på nettbank noen sinne. Hun kundekonsulentdama som jeg har i sparebanken er ikke til stede og jeg kan ikke få noen annen kundekonsulent til å få overført pengene mine heller, det må jeg gjøre med henne...og hun er i en gokk-avdeling under sparebank1 og kan ikke hjelpe meg pr dags dato. Så må jeg i tillegg vente på at jeg skal få pass også før jeg kan bytte bank. Forbanna drittsystem. Hvorfor skal alt være så forpult jævla vanskelig? Be om å få et ekstra bankkort som du klipper i 2, setter delen med chipen i kortleseren og har den stående i hele tiden. Så slipper du i alle fall å rote den vekk. Ellers har jeg ikke noe negativt å si på Sparebank 1. Fikk billån over telefonen så og si. Ringte, ba om 50k og og en uke senere var bilkjøpet i boks. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 God morgen mennesker =) deilig med ferie. ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg sitter mitt på Oslo S. Tresmak i ræva og Aids kommer om en time. x) Jaja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 fuck dette. Jeg legger meg igjen. *sette alarmen på klokken 14* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg