MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dere er ikke så underholdene som jeg håpet på. =( Er de noensinne det? (Merk: jeg sa de, ikke vi, fordi jeg er ny ) Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har bodd i Modum! Skjønner at du/dere flytta. (verdens mest døde og depressive sted) Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Halla, Jumping Tits Er du like overtrøtt som meg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Dere er ikke så underholdene som jeg håpet på. =( Er de noensinne det? (Merk: jeg sa de, ikke vi, fordi jeg er ny ) EYH. Vi er da underholdende nok. Og fnis, ja. Modum er noe for seg selv. Skal ikke påstå at Nedre Eiker er spesielt mye bedre, men det blir vel ikke lenge til jeg flytter uansett. Og ja, jeg er dessverre kjempeovertrøtt, så nå skal jeg enten ut med bikkja eller spille Xbox. Endret 27. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Naj. >: ( Ingen som kan danse på webcam eller noe da? Eller lese dikt for meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Halla, Jumping Tits Er du like overtrøtt som meg? I know I am. Og jeg kommer til å drepe meg selv og læreren i morgen hvis hun tror jeg makter å holde meg våken foran dataskjermen i ørten timer i strekk mens jeg koser meg med flash. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ble skuffet da etter å ha sett 24 redemption at sesong 7 ikke er i afrika . Har full skole dag i morgen, det blir artig å se hvordan det vil funke. 8 timer matte. Ingen penger til mat, og ingenting å lage niste av. Blir aggressiv etter 2 timer uten mat jo. Wish me luck Er ikke lett å rive seg løs, alltfor mye poster her til å gå glipp av noe. Huff, huff. Har du ikke brød og smør? Spiser det siste brødet nå. Men er kjøleskap på lærer værelset, skal prøve å få raidet det. Blir aggressiv etter 2 timer uten mat jo. Wish me luck Eg har ikkje spist på omtrent 103 timer, men eg kjenner meg berre slapp. 103 timer er nesten 5 dager? Det er sykt lenge uten mat. Tror eg har lavt blodsukker eller noe, for eg blir alltid aggressiv når eg e trøtt. Eller, mest lettere irriteret ved trøtthet, men uten mat er det direkte aggressiv. Anfall: MER LOLCATS! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gjør som meg. Bestill deg zopiklone/imovane fra legen. Jeg skal hente resept hos legen i morra Har dårlig erfaring med imovane. Gått på to til, men husker ikke hva de heter. Den ene ble jeg helt koma av. Anfall gikk på noen blå jeg ikke husker navnet på. Sprø henne hva de heter. Det er egentlig bare antihistaminer som man finner i allergimedisiner så må taes tidlig da de bruker lang tid på å begynne å virke. Taes gjerne i 20-tiden for å få effekt i 23-tiden. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Skal ikke påstå at Nedre Eiker er spesielt mye bedre, men det blir vel ikke lenge til jeg flytter uansett. Er ikke Nedre Eiker fullt av narkofolk og satanister? xD Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lykke til med kjøleskapet, Tojo ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Naj. >: (Ingen som kan danse på webcam eller noe da? Eller lese dikt for meg? Sitter bare i genserog bokser, men jeg kan danse sittende om du vil. Om det kan kalles dansing Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg kan godt proklamere et dikt for deg. Men da må jeg fornorske det, for det tar så lang tid å skrive det på gammelnorsk. Jeg driver i aften og tenker og strider Jeg synes jeg er som en kantret båt Og alt hva jeg jamrer og alt hva jeg lider Så ser jeg meg ingen råd Men hvi skal jeg være så hårdt beklemt? Om hundrede år er allting glemt Da danser jeg heller og synger en vise Og holder mitt liv for en skjønn roman Jeg eder ved Gud som en fullvoksen rise Og drikker som bare faen Men hvi skal jeg fare med all den skjemt? Om hundrede år er allting glemt Da stanser jeg virkelig heller striden Og ganger til sjøs med min pinte sjel Der finner nok verden meg en gang siden Så bitterlig druknet ihjel Men hvi skal jeg ende mitt liv så slemt? Om hundrede år er allting glemt Å nei, det er bedre å rusle og leve Og skrive en bok til hver kommende jul Og stige til sist som en versets greve Og dø som romanens mogul Da er det blot dette som gjør meg forstemt: Om hundrede år er allting glemt Man kan da sin Hamsun. Endret 27. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lykke til med kjøleskapet, Tojo ^^ Tank ju Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 De jeg ble helt koma av brukte også dritlang tid på å virke. Sikkert i samme gata, om ikke den samme pilla. Skumle greier, ble helt slått ut jeg. Lars: Nja. Er litt kresen idag. Vil gjerne se dans ala Travolta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lars: Nja. Er litt kresen idag. Vil gjerne se dans ala Travolta.Da får du bare være sånn! *fornærmet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 As you wish: Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Æh, nå får jeg nok legge meg. DNFK begynner å bli litt dystert. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Se filmen hos Youtube Konge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har bodd i Modum! Skjønner at du/dere flytta. (verdens mest døde og depressive sted) Du har tydeligvis ikke vært i Sigdal du Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sigdal :AltNegativtIVerden: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg