Lemon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Høres bra ut, Lars. Jeg løsriver meg herfra og spiller RA3 eller noe. L8r, g8rs. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ble skuffet da etter å ha sett 24 redemption at sesong 7 ikke er i afrika . Har full skole dag i morgen, det blir artig å se hvordan det vil funke. 8 timer matte. Ingen penger til mat, og ingenting å lage niste av. Blir aggressiv etter 2 timer uten mat jo. Wish me luck Er ikke lett å rive seg løs, alltfor mye poster her til å gå glipp av noe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Når jeg for en gangs skyld skal være ansvarlig og legge meg tidlig; hva skjer? Jeg er ikke trøtt. >: ( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Som sagt, jeg har ikke vært her lenge. Det finnes da mye rarere bilder som slenges ut både her og i RPP ^^, Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lac, mann! Har du bare skrevet 6 innlegg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Når jeg for en gangs skyld skal være ansvarlig og legge meg tidlig; hva skjer? Jeg er ikke trøtt. >: ( Gjør som meg. Bestill deg zopiklone/imovane fra legen. Jeg skal hente resept hos legen i morra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen, kom hit og bind meg fast i senga så jeg ikke kan sitte foran dataen mer. Kommer til å angre på at jeg ikke la meg tidlig i morgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Lac, mann!Har du bare skrevet 6 innlegg? MOC har du bare skrevet 258 innlegg Endret 27. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gjør som meg. Bestill deg zopiklone/imovane fra legen. Jeg skal hente resept hos legen i morra Har dårlig erfaring med imovane. Gått på to til, men husker ikke hva de heter. Den ene ble jeg helt koma av. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ble skuffet da etter å ha sett 24 redemption at sesong 7 ikke er i afrika . Har full skole dag i morgen, det blir artig å se hvordan det vil funke. 8 timer matte. Ingen penger til mat, og ingenting å lage niste av. Blir aggressiv etter 2 timer uten mat jo. Wish me luck Er ikke lett å rive seg løs, alltfor mye poster her til å gå glipp av noe. Huff, huff. Har du ikke brød og smør? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen, kom hit og bind meg fast i senga så jeg ikke kan sitte foran dataen mer. Du, din skitne... Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Som sagt, jeg har ikke vært her lenge. Det finnes da mye rarere bilder som slenges ut både her og i RPP ^^, Jeg synes de var rare. OK? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lac, mann!Har du bare skrevet 6 innlegg? MOC har du bare skrevet 258 innlegg Det pinefulle tallet mobber meg hvert sekund Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Som sagt, jeg har ikke vært her lenge. Det finnes da mye rarere bilder som slenges ut både her og i RPP ^^, Ble medlem i dag, så ja. haha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Når jeg for en gangs skyld skal være ansvarlig og legge meg tidlig; hva skjer? Jeg er ikke trøtt. >: ( Gjør som meg. Bestill deg zopiklone/imovane fra legen. Jeg skal hente resept hos legen i morra Er vel ikke bare å si: VIL HA! og peke på s får man det ma vil hos legen. Hadde det bare vært så lett. Synes den hora kunne gitt meg sobril, men neeida. Er glad jeg fikk noe i det hele tatt, hvis ikke hadde jeg blitt forbanna. Mens du er her Lars, denne minna meg om deg: (Ja, jeg har tenkt å plage dere med lolcats til jeg faller i koma.) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Blir aggressiv etter 2 timer uten mat jo. Wish me luck Eg har ikkje spist på omtrent 103 timer, men eg kjenner meg berre slapp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Som sagt, jeg har ikke vært her lenge. Det finnes da mye rarere bilder som slenges ut både her og i RPP ^^, Ble medlem i dag, så ja. haha. Vi begynner å bli en del fra Modum på forumet nå, vi er 7 stykker nå Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har bodd i Modum! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dere er ikke så underholdene som jeg håpet på. =( Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Æsj, modum. Liker ikke det navnet... =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg