Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 For godt, jeg forsov meg. Skal i kattehuset, og måtte tvinge pappa til å hente meg. Kattehuset? Dyrebeskyttelsen Hordaland sitt kattehus på Tertnes. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Aha. Høres ut som et sted det er lett å bli glad. Kan sikkert kurere mildere former for depresjoner med alle kattene. *Søte søte dyrene* Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 GOOODMORNING forumkafèen Hva driver folket med? Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan sikkert bli ganske gal der inne også ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 sulten nå ja. ikke dusja ennå heller fordi bruttern harn okkupert. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 GOOODMORNING forumkafèen Hva driver folket med? Er kvalm og drikker te. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 GOOODMORNING forumkafèen Hva driver folket med? Engelsk Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg tar kjøkkenet. Det vil si, vasker opp det som er å vaske opp, vasker av alle disker, induksjonsplaten (stekeplaten), og vaskene, samt søvsuger og vasker gulvet. Litt arbeid er det, men har tatt alle diskene og slikt nå. Så er egentlig bare å ta gulvet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 GOOODMORNING forumkafèen Hva driver folket med? The Wire. 8D "That nigga got more bodies on him than a chinese cemetery" ... Knis. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Snakker med en kompis på MSN: Saša sier: rydder du pga meg, lissom? ...Rydder sier: Nope...Det er rottete som faen Saša sier: samma her Saša sier: men bare pultene Saša sier: 3 meter med bøker og ark spredd overalt ...Rydder sier: Hehe Saša sier: det minner meg om vietnam Saša sier: uten likene ...Rydder sier: Hehe Saša sier: jeg liker det ...Rydder sier: Sirka det samme...Bare det er lik her Saša sier: hvem o.O? Saša sier: har du et lik på rommet? Saša sier: o.O ...Rydder sier: Cirka et dussin...Hunden min er syk ihodet :!: jeg lo så jævlig... Men jeg skal bort til ham i dag... o.O Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 eg er svolten men orkar ikkje ete Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Da har jeg vært ute å løpt siden kl 10.00 Medfølgende styrketrening etter det. I feel laik sporteh. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 eg er svolten men orkar ikkje ete Noen kan jo tvangsfore deg... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Samme her, har bare tørre brødskiver og fælt pålegg... Hmm i need fylle mat! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 njaaaaa.. me har berre dritring mant. noke knallhardt kneip og muggla kvitost som bikkja har åte halveis opp håks: kvifor gidd du det eg er skikkeleg deppa i dag ass har mista jobben og alt trur eg!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hvorfor jeg gidder å trene? For ikke å bli en tykk, kvisete, illeluktende nerd som deg. Endret 20. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor har du mistet jobben? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 håks: Ja på ein sundag liksom Bare Ban: Nei eg veit ikkje ein gong om eg har mista den, eg øydela traktoren til han eg jobbar hoss i går, så vart han forbanna og så eg skulle stikkje heim og så har eg ikkje høyrd meir så eg trur eg fekk sparken Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 håks: Ja på ein sundag liksom Hvorfor ikke? Kunne likegodt vært en onsdag. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet om Narvesen er oppe i dag (søndag) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg