Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mathias! Hurra! :love:

Jeg starta å se Spirited Away i stad, men jeg sovna. Og det er jo bra for deg, for da kan vi se den! Fikk The Fall en dag forresten. Søndag?

Har vært i Danmark og tattovert meg i dag :!:

PIX

^^

Yay! Jeg vil se den på søndag! Får egentlig besøk av en gutt fra Drammen.. Men han vil bare kose, og det gidder jeg ikke :!: Jeg dropper han lett for deg <3

Tattoveringen får du se på lørdag. Det skal ikke noen bilder av den, i og med at den ikke ble helt optimal :!:

Lenke til kommentar
Mathias! Hurra! :love:

Jeg starta å se Spirited Away i stad, men jeg sovna. Og det er jo bra for deg, for da kan vi se den! Fikk The Fall en dag forresten. Søndag?

Har vært i Danmark og tattovert meg i dag :!:

PIX

^^

Yay! Jeg vil se den på søndag! Får egentlig besøk av en gutt fra Drammen.. Men han vil bare kose, og det gidder jeg ikke :!: Jeg dropper han lett for deg <3

Tattoveringen får du se på lørdag. Det skal ikke noen bilder av den, i og med at den ikke ble helt optimal :!:

Hoho...Den er kjip :p

Lenke til kommentar
Tard er ikke akkurat noe jeg tar personlig :p
Å bli kalt tard er jo awesome. Det er jo hverken skjemmende eller bra, så det er et nøytralt ord som varmer sjelen. Ergo et bra ord å ta til seg.

Nei, jeg er ikke seriøs nå.

Jeg er sliten etter trening.

Lenke til kommentar
Hoho...Den er kjip :p

Joa :!: Men igrunn ikke noe jeg tar så fryktelig nøye :b Den ble bra nok :!: :!:

fordi kake er godt og fordi MSg ville ha

Ja-a! Samebrødrene er snille ^^ Samebror mest, som har bakt.

Jeg hadde bakt, hadde ikke min latskap hindret meg... (ja, jeg har hatt på pysj i hele dag)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...