hylo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har masse. Hun overdriver og får gaver av kunder av alle menneskeslag. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Aidskake: JEG ELSKER AVATAREN DIN! :DDDDDD (Amelie Poulin, am I right?) Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen har vel noe imot brune øyne? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 INGENTING ER GALT MED SAMER!!!! Bevis det! Samebror er sexy Du mener det ja x) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen har vel noe imot brune øyne?Nei, det har de ikke lov til. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ingen har vel noe imot brune øyne? Det var for å sette ett eksempel, okai? Si at alle hater negre, som gjennspeiler halve tråden her nå. Ville jo vært litt idiotisk, for akuratt det har alle fått med seg snart tror jeg. Endret 26. februar 2009 av mrbjoern Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 INGENTING ER GALT MED SAMER!!!! Bevis det! Samebror er sexy NO WAY FU, han er sexy Du er vel gutt, så det burde ikke du vite NOE om Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen har vel noe imot brune øyne? Nei... det blir litt "ekstremt" å sammenligne fordommer til pakkiser til folk med brune øyne, liksom. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg hater alle nordmenn og syns vi skal skyte dem fordi en nordmann banka opp en venn av meg. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen har vel noe imot brune øyne? Det var for å sette ett eksempel, okai? Skjønte det, ja Men jeg ville bare drepe dem som har noe imot nydelige øyne Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hun overdriver og får gaver av kunder av alle menneskeslag. Selv om de liker meg, er det ikke alltid jeg liker de, Larseteiten. >: ( Aidskake: JEG ELSKER AVATAREN DIN! :DDDDDD (Amelie Poulin, am I right?) Godegud, slapp av. Ja, det stemmer. OG SERIØST: Folka, ro ned quotinga. Endret 26. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg hater alle nordmenn og syns vi skal skyte dem fordi en nordmann banka opp en venn av meg. Å, herregud, JA. For det var akkurat slik vi mente... Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Aidskake: JEG ELSKER AVATAREN DIN! :DDDDDD (Amelie Poulin, am I right?) Godegud, slapp av. Ja, det stemmer. Haha, sorry. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Lactals avatar var vel like fin med ramme som den hadde vært uten ramme, den Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Selv om de liker meg, er det ikke alltid jeg liker de, Larseteiten. >: ( Du er hyggelig mot de! DET ER NOK DET ALTSÅ, "OH I GOT PENIS IN MY REAR-IDA". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Apropo brune øyne: For å mimre tilbake til en gang av veldig mange da jeg og min nåværende kjæreste lå i senga og holdt rundt hverandre og prata masse, kyssa og klemte litt mer. Hu så meg inn i øynene mine og sa at hu digga de blå øynene mine, noe jeg forresten ble litt overrasket over, ettersom jeg trodde de var mer grønne. Jeg så henne i øynene og sa at jeg liker også de skitbrune øynene dine. Det ble fulltreff! Latter brøt ut og en frustrert snuppe slo meg med puta og lo. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Lactal, alle nye medlemmer av DNFK er påbudt å poste i RPP! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 De første pakkisene jeg møtte slo ned typen, så jeg føler for å utrydde hele jævla rasen av illeluktende... repulsiveness. Det var nå sånn jeg tolka det. Men vi lar det bare ligge. Yes, RPP plx. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 FU, han er sexy Du er vel gutt, så det burde ikke du vite NOE om visste ikke at det fantes sånne som deg takk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 MasterOfColours: Vis Samebror er sexy, da er vel jeg også det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg