Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er så ufattelig deilig å ha et slikt kamera med seg overalt!

Ok, nå virker jeg bare negativ. Men hvor bra er egentlig kvaliteten på bildene på et 8mp mobilkamera, i forhold til 4 eller 6mp? Bildebrikken i kameraet er jo ikke mye større, noe som vil si at pixlene sitter tettere. Noe som i værste fall vil gi dårligere kvalitet og mer kornete bilder. :ermm:

Lenke til kommentar
Det er så ufattelig deilig å ha et slikt kamera med seg overalt!

Ok, nå virker jeg bare negativ. Men hvor bra er egentlig kvaliteten på bildene på et 8mp mobilkamera, i forhold til 4 eller 6mp? Bildebrikken i kameraet er jo ikke mye større, noe som vil si at pixlene sitter tettere. Noe som i værste fall vil gi dårligere kvalitet og mer kornete bilder. :ermm:

Jeg synes kvaliteten er super! Oppløsningen blir litt vel stor, men jeg nedskalerer som regel bildene, og da blir kvaliteten samtidig forbedret.

Endret av Sondre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Og musikk hører jeg skjeldent på når jeg er mobil ( i den formeningen at jeg er utenfor stua og beveger meg til bens osv. )

Ender bare med at jeg skvetter så jævlig mye da. Bare biler kjører forbi så skvetter jeg til siden dersom jeg hører musikk og det er temmelig så teit :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...