Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kjenner ei over nett som heter Selina. Hun kaller seg Seli, som er ganske fint, egentlig!Jeg er 105% sikker på at vi tenker på samme person. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kjenner ei over nett som heter Selina. Hun kaller seg Seli, som er ganske fint, egentlig!Jeg er 105% sikker på at vi tenker på samme person. Sei Seii? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg vet vi var ferdige med navn for mange timer siden,men hva syns folkens om Malin, Sander og Henrik? Litt sykt, begge guttenavnene du nevner er navnene på begge brødrene mine. Kjenner ei over nett som heter Selina. Hun kaller seg Seli, som er ganske fint, egentlig!Jeg er 105% sikker på at vi tenker på samme person. Sei Seii? Jepp. Endret 26. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kjenner ei over nett som heter Selina. Hun kaller seg Seli, som er ganske fint, egentlig!Jeg er 105% sikker på at vi tenker på samme person. Sei Seii? Jepp. Hvordan kjente du henne? Og hva var det du het på RS? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvordan kjente du henne? Og hva var det du het på RS?Snakka med henne på IRC kanalen hennes ofte før. Btw, her er jeg. Vil ikke skrive navnet pga det utrolig idiotiske navnet. Utrolig flau over det. Har du begynt å spille igjen? Nei, jeg må holde meg unna. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Aha. Jeg har ikke begynt å spille, nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg vet vi var ferdige med navn for mange timer siden,men hva syns folkens om Malin, Sander og Henrik? Jeg liker Malin i alle fall. Ei søt jente jeg var skikkelig på knærne etter heter det, skrev sang til henne og greier og hadde store planer om å dra til Sverige for at vi sku møtes og sånn, men så ble a plutselig sammen med en skotte og flytta til Skottland med ham, såeh ... Sander og Henrik har jeg ikke noe formening om. DET ER BRA Å HA VARIERT KOSTHOLD. Enig, jeg har et veldig variert kosthold, ikke sunt for fem flate øre, men veldig variert Pasta, pytt i panne, kjeks, ost, pottis, dip, forskjellige øl-sorter, vin-sorter, masse sprit og forskjellige sigarett-merker. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg vet vi var ferdige med navn for mange timer siden,men hva syns folkens om Malin, Sander og Henrik? Sander og Henrik er random navn egentlig... Malin er fint, da. Oliver og Lotte, what about that? yay. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Iris synes jeg er et veldig, veldig fint navn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ... Utenomforumer? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Iris er pent. Og nå er jeg kvalm. Sjokoladeis er farlig godt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kanskje ikke musikk som The Prophet liker da. Hehe, nei... ikke mange som liker slik musikk jeg hører på. Er vel ganske...spesielt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har et par bekjente som liker det, men bortsett fra det så har jeg ikke vært så mye borti det. Det passer meg bare ikke. Steppenwolf, Zappa, Beefheart og generelt psykedelisk rock, det treffer meg bedre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kanskje ikke musikk som The Prophet liker da. Hehe, nei... ikke mange som liker slik musikk jeg hører på. Er vel ganske...spesielt. SÅ spesielt kan det vel ikke være? Vet om nok av de som hører på slikt. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kanskje ikke musikk som The Prophet liker da. Hehe, nei... ikke mange som liker slik musikk jeg hører på. Er vel ganske...spesielt. SÅ spesielt kan det vel ikke være? Vet om nok av de som hører på slikt. ikke jeg. oO Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mye finere og finne et navn som ikke alle skoleklasser har. Har merka at Thea har blitt veldig populært, og da gjerne i dobbeltnavn. Men hvorfor har foreldre en tendens til å kalle barna sine ved navn som har samme forbokstav? Som Jonas og Julie, eller Kathrine og Kenneth.. Merkelig. Har merka mye av det. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har et par bekjente som liker det, men bortsett fra det så har jeg ikke vært så mye borti det. Det passer meg bare ikke. Steppenwolf, Zappa, Beefheart og generelt psykedelisk rock, det treffer meg bedre. Rock er avslappende Hørte mye på det før, men gikk lei, såja SÅ spesielt kan det vel ikke være? Vet om nok av de som hører på slikt. Tja, vet om... 5-6 stykker som liker det. Faren min liker det også. Haha, spesielt. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mye finere og finne et navn som ikke alle skoleklasser har. Har merka at Thea har blitt veldig populært, og da gjerne i dobbeltnavn. Men hvorfor har foreldre en tendens til å kalle barna sine ved navn som har samme forbokstav? Som Jonas og Julie, eller Kathrine og Kenneth.. Merkelig. Har merka mye av det. Enig! Det er plagsomt. Kjenner til søsken som heter Helene, Håkon og Hannah. Synes det blir litt upersonlig, jeg... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja enig der, det blir litt for dumt.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Eksen min var ett av fire avkom som hadde navn på T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg