Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet vi var ferdige med navn for mange timer siden,

men hva syns folkens om Malin, Sander og Henrik?

Litt sykt, begge guttenavnene du nevner er navnene på begge brødrene mine. :)

Kjenner ei over nett som heter Selina. Hun kaller seg Seli, som er ganske fint, egentlig!
Jeg er 105% sikker på at vi tenker på samme person.

Sei Seii?

Jepp.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Jeg vet vi var ferdige med navn for mange timer siden,

men hva syns folkens om Malin, Sander og Henrik?

Jeg liker Malin i alle fall.

Ei søt jente jeg var skikkelig på knærne etter heter det, skrev sang til henne og greier og hadde store planer om å dra til Sverige for at vi sku møtes og sånn, men så ble a plutselig sammen med en skotte og flytta til Skottland med ham, såeh ...

Sander og Henrik har jeg ikke noe formening om.

DET ER BRA Å HA VARIERT KOSTHOLD. :(

Enig, jeg har et veldig variert kosthold, ikke sunt for fem flate øre, men veldig variert :p

Pasta, pytt i panne, kjeks, ost, pottis, dip, forskjellige øl-sorter, vin-sorter, masse sprit og forskjellige sigarett-merker.

Lenke til kommentar

Mye finere og finne et navn som ikke alle skoleklasser har. Har merka at Thea har blitt veldig populært, og da gjerne i dobbeltnavn.

Men hvorfor har foreldre en tendens til å kalle barna sine ved navn som har samme forbokstav? Som Jonas og Julie, eller Kathrine og Kenneth.. Merkelig. Har merka mye av det.

Lenke til kommentar
Har et par bekjente som liker det, men bortsett fra det så har jeg ikke vært så mye borti det. Det passer meg bare ikke.

Steppenwolf, Zappa, Beefheart og generelt psykedelisk rock, det treffer meg bedre. :wee:

Rock er avslappende :) Hørte mye på det før, men gikk lei, såja :p

SÅ spesielt kan det vel ikke være? Vet om nok av de som hører på slikt. :ermm:
Tja, vet om... 5-6 stykker som liker det. Faren min liker det også. Haha, spesielt. :p
Lenke til kommentar
Mye finere og finne et navn som ikke alle skoleklasser har. Har merka at Thea har blitt veldig populært, og da gjerne i dobbeltnavn.

Men hvorfor har foreldre en tendens til å kalle barna sine ved navn som har samme forbokstav? Som Jonas og Julie, eller Kathrine og Kenneth.. Merkelig. Har merka mye av det.

Enig! Det er plagsomt. Kjenner til søsken som heter Helene, Håkon og Hannah. Synes det blir litt upersonlig, jeg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...