CypheroN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Avatar er uansett oppskrytt, det er innholdet i posten som teller Det går mye raskere å kjenne igjen folk visuelt når man har unike avatarer. Derfor synes jeg du skal bruke avataren jeg fiksa for deg. +100 MORRA DI er oppskrytt! Verken jeg eller sigralix er spesielt glade i mora vår så om hu er OPPSKRYTT så sier det en god del. Flott! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha ^^ Men irriterende og ikke se avatar da....Noen kontake Ueland Snodig nok så er han sjelden på MSN når forumet krangler. Tror det er for å slippe mas. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hahahahahah, omg! o___O Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Var den jeg quota da! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser ikke avatarene deres Prøv en refresh. Jeg ser nemlig avaterer helt fint. Rettelse. En refresh fjernet samtlige avatarer her. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha.. Men fra spøk til revolver. Noen middagstips folkens?Tenkte å bruke opp pølsebrøda som var igjen med wiener, men det frista lite. Jeg sitter på sykerommet på kaserna og har jævli lyst på godteri og mat. Prøv å skaff deg hva jeg har lyst på, noe jeg vet at jeg ikke får i militæret. Pepperbiff med pommes frites og bearnais saus, det er det første jeg kommer til å kjøpe meg når jeg kommer hjem! Altfor lenge til neste perm Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg ser min og Lars sin avatar. Ellers er alle blank. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg ser min og Lars sin avatar. Ellers er alle blank. Prøv F5. Da blir de også borte Endret 26. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Noooooo! Dårlig gjort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha.. Men fra spøk til revolver. Noen middagstips folkens?Tenkte å bruke opp pølsebrøda som var igjen med wiener, men det frista lite. Jeg sitter på sykerommet på kaserna og har jævli lyst på godteri og mat. Prøv å skaff deg hva jeg har lyst på, noe jeg vet at jeg ikke får i militæret. Pepperbiff med pommes frites og bearnais saus, det er det første jeg kommer til å kjøpe meg når jeg kommer hjem! Altfor lenge til neste perm ZOMG! Jeg tror jeg må ta en tur på butikken i dag eller i morra og kjøpe det! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Var den jeg quota da! Sorry ^__^ Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 For øvrig så frister det med wienerpølse også nå.. Send til meg Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Akkurat spist hjemmelagde karbonader i hjemmelaget saus. Digg med sprøstekt løk på. *stryke seg på vomma* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha.. Men fra spøk til revolver. Noen middagstips folkens?Tenkte å bruke opp pølsebrøda som var igjen med wiener, men det frista lite. Pasta, Crème fraîche og laks? Veldig godt, pluss at det metter rimelig bra. Nå skal jeg ut å kjøpe noe. Vet ikke helt hva ennå. Talast! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ååå, kan det ikke bli mørkt ute snart da.. Kan jo ikke se på Lost i et rom med dagslys ååå, æ glæda mæ te å sjå ka hajn Jack gjør for nåkka. Å hajn Saywer e jo berre pinadø mæ steike hakke tullat! Mhm, jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha.. Men fra spøk til revolver. Noen middagstips folkens?Tenkte å bruke opp pølsebrøda som var igjen med wiener, men det frista lite. Pasta, Crème fraîche og laks? Veldig godt, pluss at det metter rimelig bra. Nå skal jeg ut å kjøpe noe. Vet ikke helt hva ennå. Talast! Det lagde faren til Wheelman her om dagen. Det var kjempegodt! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er noe veldig trist med oss som var førstemann inn her etter kollapsen.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Det er kjedelig når forumet går ned og abstinensene slår inn. Men man behøver ikke la det gå ut over andre. Noen innlegg er slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg