Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skulle hatt en som het DNFK Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 snuff blir bare bedre etterhvert som du bruker det. lekte litt med det etter og ha vært i polen for et par år siden. er ikke noe godt de første gangene. har et tisps til merke og smak: Gawit Aprikos eller noe sånt den er god. Broren min hadde bestil to pakker med Red Bull og to med President som kom her i posten i dag. 40kr per pakke. Måtte bare teste det. I tillegg så bestilte han følgende liste fra england i dag: > -------------------------- > Product ID: POR > Product Name: Poschl Ozona Rasberry snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.20 > -------------------------- > Product ID: JCM > Product Name: Jaxons Snuff Cherry Menthol > Quantity: 1 > Unit Price: £1.60 > -------------------------- > Product ID: SB > Product Name: Samuel Gawith Strawberry snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.39 > -------------------------- > Product ID: TST10 > Product Name: Toque Snuff Tin 10 grams > Quantity: 1 > Unit Price: £1.49 > > > > Flavours : Vanilla ( V ) > -------------------------- > Product ID: NPM > Product Name: Molen Peppermint snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.45 > -------------------------- > Product ID: MCH > Product Name: McChrystals Highland ice snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.49 > -------------------------- > Product ID: KER > Product Name: Kendal English Rose snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.38 > -------------------------- > Product ID: KWY > Product Name: Kendal Whisky snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.38 > -------------------------- > Product ID: TST10 > Product Name: Toque Snuff Tin 10 grams > Quantity: 1 > Unit Price: £1.49 > > > > Flavours : Absinthe (A ) > -------------------------- > Order Total : £12.87 > Shipping : £4.11 > Handling : £1.19 > Grand Total : £18.17 Hvordan skal den lista der komme seg gjennom tolla? :S Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dnfk er kjedelig idag... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg spiser påskeegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 God morgen folkens *smekk på pungen* Ikke lov å si "God morgen" etter klokken 12.00 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 God morgen! God morgen! God morgen! God morgen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 God morgen, folkens Ingenting som å bli vekt av telefon-mas fra DHL som endelig har funnet frem til Steinkjer med pakken min fra ThinkGeek Tok bare noe over en måned Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det fine været gjør at jeg virkelig savner å kjøre motorsykkel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mana Energy Potion - Six Pack Diablo Caffeinated Energy Strips Spazzstick Lip Balm Mint Vojo Energy Mints w/ Guarana x2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det fine været gjør at jeg virkelig savner å kjøre motorsykkel Lykke til. Det er ikke mulig å se at det står noen sykkel på verandaen her nå. Alt for mye snø. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Faen, satt og lurte på hvorfor jeg var kald og våt på beina, til jeg kom på at jeg hadde jo vært ute og møtt DHL-fyren kun iført silkeslåbrokk xD Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Faen, satt og lurte på hvorfor jeg var kald og våt på beina, til jeg kom på at jeg hadde jo vært ute og møtt DHL-fyren kun iført silkeslåbrokk xD Haha! Av og til kan det være lurt å våkne før en beveger seg ut av huset Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg crashet nettet vårt i natt etter mitt elendige forsøk å få Xboxen på internett Men til gjengjeld, nettet ble jo raskere Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor vanskelig kan det være å plugge i en ledning til en xbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg