Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jada, Bergen er en fin by, det skal jeg ikke si meg uenig i. Men Bergen har et par problem som andre byer ikke har, for det første så regner det for mye i Bergen, og for det andre er det for mange bergensere i Bergen ;)
Kjeften på deg, kjære bror! Bergen har noe essensielt. Lena-en min!

Dessuten er det ikek snø der nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jada, Bergen er en fin by, det skal jeg ikke si meg uenig i. Men Bergen har et par problem som andre byer ikke har, for det første så regner det for mye i Bergen, og for det andre er det for mange bergensere i Bergen ;)

der har du enda en negativ ting.. snø er fint.. men det er fortsatt for mange bergesere!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

:lol: Får være glad jeg bare er 50% bergenser da :p

Lenke til kommentar
Får holde deg innendørs da :p

Men da faller det argumentet med at Bergen er en fin by bort? ;)

Snø er jo bare kos da :D Blir ikke særlig våt når en går ute og lett å skjule seg i terrenget ;)

Av og til liker jeg vinteren veldig godt :)

NATO-øvelsen blir kos, se på dansker og nederlendere kose seg for første gang i snøen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Snø er fint jo, men er fint å se på, ikke vasse rundt i masse brun slapsedritt. Nå er jeg passe lei snøen, den regna nettopp vekk, så begynet det igjen i natt, men heldigvis var det bare bittelitt som nesten ikke la seg. \o/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Og forresten... Folkens; Sigralix er min kjære militæriserte lillebror. Vær snill med han ellers så kommer jeg med et flisete kosteskaft og kjører opp i rumpa deres. UTEN glidemiddel!

Oh, you know how to turn me on! :dribble:

Får holde deg innendørs da :p

Men da faller det argumentet med at Bergen er en fin by bort? ;)

Da kan du dra til Bergen om sommeren med ikke-bergensere og ta deg en kald pils i finværet eller noe. :p

Lenke til kommentar
Snø er jo bare kos da :D Blir ikke særlig våt når en går ute og lett å skjule seg i terrenget ;)

Av og til liker jeg vinteren veldig godt :)

NATO-øvelsen blir kos, se på dansker og nederlendere kose seg for første gang i snøen :D

Jeg liker ikke snø. Snø er kaldt. Varme FTW! <3

Du er kanskje blitt vant med kulde du som må ligge ute og sånn. :p

Lenke til kommentar

Det kommer an på hva du mener med kulde? Jeg syntes -5 er en veldig perfekt temperatur å operere i, da er det varmt og snøen er tørr :)

Kulde utover -15 er jeg ikke spesielt glad i, de temperaturene er ikke glade i kroppen min, gir meg frostskader og er ikke redd fo noen ting :(

Lenke til kommentar

Det kommer an på hva du mener med kulde? Jeg syntes -5 er en veldig perfekt temperatur å operere i, da er det varmt og snøen er tørr :)

Kulde utover -15 er jeg ikke spesielt glad i, de temperaturene er ikke glade i kroppen min, gir meg frostskader og er ikke redd fo noen ting :(

Du forsvant forresten fra msn så tar dette her like gjerne. Det tar litt tid å få fjerna bakgrunnen på bildet ditt, men det kommer seg. Hvis du finner en annen bakgrunn så kan jeg slenge den inn etterpå. Sender deg både med bakgrunn og uten etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...