L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jada, Bergen er en fin by, det skal jeg ikke si meg uenig i. Men Bergen har et par problem som andre byer ikke har, for det første så regner det for mye i Bergen, og for det andre er det for mange bergensere i Bergen Kjeften på deg, kjære bror! Bergen har noe essensielt. Lena-en min! Dessuten er det ikek snø der nå Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jada, Bergen er en fin by, det skal jeg ikke si meg uenig i. Men Bergen har et par problem som andre byer ikke har, for det første så regner det for mye i Bergen, og for det andre er det for mange bergensere i Bergen Kjeften på deg, kjære bror! Bergen har noe essensielt. Lena-en min! Dessuten er det ikek snø der nå der har du enda en negativ ting.. snø er fint.. men det er fortsatt for mange bergesere! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg synest det er akkurat nok bergensere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jada, Bergen er en fin by, det skal jeg ikke si meg uenig i. Men Bergen har et par problem som andre byer ikke har, for det første så regner det for mye i Bergen, og for det andre er det for mange bergensere i Bergen Kjeften på deg, kjære bror! Bergen har noe essensielt. Lena-en min! Dessuten er det ikek snø der nå Får være glad jeg bare er 50% bergenser da Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Snø er ikke fint, ingen som trenger snø. La deg heller regne datadeler. God morgen btw Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 SNØ ER BRA! for da kan man kjøre SNØscooter! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og forresten... Folkens; Sigralix er min kjære militæriserte lillebror. Vær snill med han ellers så kommer jeg med et flisete kosteskaft og kjører opp i rumpa deres. UTEN glidemiddel! Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Får holde deg innendørs da Men da faller det argumentet med at Bergen er en fin by bort? Kjeften på deg, kjære bror! Bergen har noe essensielt. Lena-en min! Dessuten er det ikek snø der nå Snø er jo bare kos da Blir ikke særlig våt når en går ute og lett å skjule seg i terrenget Av og til liker jeg vinteren veldig godt NATO-øvelsen blir kos, se på dansker og nederlendere kose seg for første gang i snøen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Snø er fint jo, men er fint å se på, ikke vasse rundt i masse brun slapsedritt. Nå er jeg passe lei snøen, den regna nettopp vekk, så begynet det igjen i natt, men heldigvis var det bare bittelitt som nesten ikke la seg. \o/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) hjemme har vi vel 1m med fin hvit snø atm:D det er konge /hug Sigralix Endret 26. februar 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og forresten... Folkens; Sigralix er min kjære militæriserte lillebror. Vær snill med han ellers så kommer jeg med et flisete kosteskaft og kjører opp i rumpa deres. UTEN glidemiddel! Oh, you know how to turn me on! Får holde deg innendørs da Men da faller det argumentet med at Bergen er en fin by bort? Da kan du dra til Bergen om sommeren med ikke-bergensere og ta deg en kald pils i finværet eller noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Snø er jo bare kos da Blir ikke særlig våt når en går ute og lett å skjule seg i terrenget Av og til liker jeg vinteren veldig godt NATO-øvelsen blir kos, se på dansker og nederlendere kose seg for første gang i snøen Jeg liker ikke snø. Snø er kaldt. Varme FTW! <3 Du er kanskje blitt vant med kulde du som må ligge ute og sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Varme FTW! <3 Jaaa. Savner sommeren. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 bare og ta en tur til Lyngdal er faen vår her... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg hadde en lucid drøm i natt, men den varte ikke særlig lenge, fordi noen uti i gangen presterte å bråke så mye at jeg våknet. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du er kanskje blitt vant med kulde du som må ligge ute og sånn. Det kommer an på hva du mener med kulde? Jeg syntes -5 er en veldig perfekt temperatur å operere i, da er det varmt og snøen er tørr Kulde utover -15 er jeg ikke spesielt glad i, de temperaturene er ikke glade i kroppen min, gir meg frostskader og er ikke redd fo noen ting Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 noen som har skjønt det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du er kanskje blitt vant med kulde du som må ligge ute og sånn. Det kommer an på hva du mener med kulde? Jeg syntes -5 er en veldig perfekt temperatur å operere i, da er det varmt og snøen er tørr Kulde utover -15 er jeg ikke spesielt glad i, de temperaturene er ikke glade i kroppen min, gir meg frostskader og er ikke redd fo noen ting Du forsvant forresten fra msn så tar dette her like gjerne. Det tar litt tid å få fjerna bakgrunnen på bildet ditt, men det kommer seg. Hvis du finner en annen bakgrunn så kan jeg slenge den inn etterpå. Sender deg både med bakgrunn og uten etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Diskusjon skulle ha kommet ut som egen IM-klient ... eller noe sånt. Endret 26. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Absolutt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg