kanin333 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Muhahah, nå eier jeg Halvor igjen! Why? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da har denne gutten testa snuff for første gang. Lurer på om det kan være et alternativ om jeg prøver å slutte å røyke. Har vurdert å slutte men finner ikek motivasjonen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 snuff blir bare bedre etterhvert som du bruker det. lekte litt med det etter og ha vært i polen for et par år siden. er ikke noe godt de første gangene. har et tisps til merke og smak: Gawit Aprikos eller noe sånt den er god. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Muhahah, nå eier jeg Halvor igjen! Why? Fordi jeg hadde råd og fikk lyst Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) snuff blir bare bedre etterhvert som du bruker det. lekte litt med det etter og ha vært i polen for et par år siden. er ikke noe godt de første gangene. har et tisps til merke og smak: Gawit Aprikos eller noe sånt den er god. Broren min hadde bestil to pakker med Red Bull og to med President som kom her i posten i dag. 40kr per pakke. Måtte bare teste det. I tillegg så bestilte han følgende liste fra england i dag: > -------------------------- > Product ID: POR > Product Name: Poschl Ozona Rasberry snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.20 > -------------------------- > Product ID: JCM > Product Name: Jaxons Snuff Cherry Menthol > Quantity: 1 > Unit Price: £1.60 > -------------------------- > Product ID: SB > Product Name: Samuel Gawith Strawberry snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.39 > -------------------------- > Product ID: TST10 > Product Name: Toque Snuff Tin 10 grams > Quantity: 1 > Unit Price: £1.49 > > > > Flavours : Vanilla ( V ) > -------------------------- > Product ID: NPM > Product Name: Molen Peppermint snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.45 > -------------------------- > Product ID: MCH > Product Name: McChrystals Highland ice snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.49 > -------------------------- > Product ID: KER > Product Name: Kendal English Rose snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.38 > -------------------------- > Product ID: KWY > Product Name: Kendal Whisky snuff > Quantity: 1 > Unit Price: £1.38 > -------------------------- > Product ID: TST10 > Product Name: Toque Snuff Tin 10 grams > Quantity: 1 > Unit Price: £1.49 > > > > Flavours : Absinthe (A ) > -------------------------- > Order Total : £12.87 > Shipping : £4.11 > Handling : £1.19 > Grand Total : £18.17 edit: Jeg likte det forresten fra første stund jeg. Endret 26. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Muhahah, nå eier jeg Halvor igjen! Why? Fordi jeg hadde råd og fikk lyst Er han så dyr da? Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fikk du ikke bøter for det overskytende kvoten? vi fikk ikke bot der og da, men den kommer i posten om en liten stund tipper jeg på Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Muhahah, nå eier jeg Halvor igjen! Why? Fordi jeg hadde råd og fikk lyst Er han så dyr da? Egentlig ikke... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 edit: Jeg likte det forresten fra første stund jeg. synes jeg fikk litt for mye shit i kjeften de første gangene, men det spørs litt på hvor mye man tar. vi var en guttegjeng som skulle se hvem som klarte og dra i seg den største haugen med snuff. skal se om jeg ikke kan få tak i Aprikos til forum treffet så kan du få prøve den.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 edit: Jeg likte det forresten fra første stund jeg. synes jeg fikk litt for mye shit i kjeften de første gangene, men det spørs litt på hvor mye man tar. vi var en guttegjeng som skulle se hvem som klarte og dra i seg den største haugen med snuff. skal se om jeg ikke kan få tak i Aprikos til forum treffet så kan du få prøve den.. Nå har jeg snorta andre ting før da, så jeg klarer å kontrollere det litt. Bruker du snorterør eller tar du det uten? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 spørs litt. på når og hvor jeg gjør det. begynner og bli lenge siden jeg har gjort det nå, men tror jeg har en boks liggende hjemme.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Snuff virker bare jævlig ekkelt Dra deg tilbake til Bergen, Lars, jeg savner deg ffs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ah,love. You gotta love it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ah, Lars. You gotta love him. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sier meg ikke uenig. Speaking of love: Skal vel besøke kjæresten(ja,jeg har kjæreste nå) idag. Hun heter samt ikke Lars. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Snuff er da ikke ekkelt, bare deilig Men skjønner godt at det blir uglesett. Å dra frem et brunt (evt. hvitt) pulver og dra det opp i nesa gir ikke de altfor gode assosiasjonene. Bergen? Hvem vil til Bergen? Lars, hold deg hjemme du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sier meg ikke uenig. Speaking of love: Skal vel besøke kjæresten(ja,jeg har kjæreste nå) idag. Hun heter samt ikke Lars. Sikker på at "hun" ikke heter det? Gratulerer btw Snuff er da ikke ekkelt, bare deilig Men skjønner godt at det blir uglesett. Å dra frem et brunt (evt. hvitt) pulver og dra det opp i nesa gir ikke de altfor gode assosiasjonene.Bergen? Hvem vil til Bergen? Lars, hold deg hjemme du! Tyst på deg! Lars skal til bergen, bare ikke enda. Bergen er en fin by! Ang. snuff så kan jeg ikke uttale meg, har ikke testa det, det bare virker ikke så godt.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Grattis:D godt og høre at noen faktisk har sånne. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tyst på deg! Lars skal til bergen, bare ikke enda. Bergen er en fin by! Ang. snuff så kan jeg ikke uttale meg, har ikke testa det, det bare virker ikke så godt.. Jada, Bergen er en fin by, det skal jeg ikke si meg uenig i. Men Bergen har et par problem som andre byer ikke har, for det første så regner det for mye i Bergen, og for det andre er det for mange bergensere i Bergen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tyst på deg! Lars skal til bergen, bare ikke enda. Bergen er en fin by! Ang. snuff så kan jeg ikke uttale meg, har ikke testa det, det bare virker ikke så godt.. Jada, Bergen er en fin by, det skal jeg ikke si meg uenig i. Men Bergen har et par problem som andre byer ikke har, for det første så regner det for mye i Bergen, og for det andre er det for mange bergensere i Bergen Får holde deg innendørs da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg