hylo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Forandring fryder sa kjerringa og dreit i senga.--------------------------------------------------- Fysj. Dette er musikk: Se filmen hos Youtube Forandring er ikke alltid til det bedre. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det nå eg skal skryte av å være i familie med bjørn jensen? Og hvorfor ikke samebrødrene, hadde vært enda bedre på paradise hotel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Bare jeg som er overbevist om at han som ikke kan klare seg uten sex i 10 uker er homofil? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hvor morsomt hadde det ikke vært å melde lars på Paradise Island?Evt datasjur. Hehe, ja de skulle hatt politimyndighet. Når en først var meldt på var det ingen vei tilbake, de bare kom hjem til folk å slepte de med seg. Hysssj, nå kommer`n ... Endret 26. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det hadde ikke vært morsomt å ha meg på Paradise Island eller noe som helst TV-program. Jeg hater å være foran kamera og jeg er folkesky som få. Jeg er ikke typen som varer lenge på reality-show, jeg er typen som driter meg ut og blir sendt hjem tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 That's why it's funny. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Smurfeen: Du må lese mitt siste innlegg i den store hundetråden. Jeg ble nemlig vekt av en hund som stod utenfor soveromsvinduet mitt så nå sitter jeg her da...pling våken. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det hadde ikke vært morsomt å ha meg på Paradise Island eller noe som helst TV-program.Jeg hater å være foran kamera og jeg er folkesky som få. Jeg er ikke typen som varer lenge på reality-show, jeg er typen som driter meg ut og blir sendt hjem tidlig. Neineinei. Folk stemmer på de penneste jentene + han som er mest "mysterio". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Forandring fryder sa kjerringa og dreit i senga.Dette her legger jeg meg ikke bort i, sa mannen da kjerringen dret i sengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det hadde ikke vært morsomt å ha meg på Paradise Island eller noe som helst TV-program.Jeg hater å være foran kamera og jeg er folkesky som få. Jeg er ikke typen som varer lenge på reality-show, jeg er typen som driter meg ut og blir sendt hjem tidlig. Neineinei. Folk stemmer på de penneste jentene + han som er mest "mysterio". Han rare i Big Brother vant jo. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det nå eg skal skryte av å være i familie med bjørn jensen? Og hvorfor ikke samebrødrene, hadde vært enda bedre på paradise hotel. talkin about meh and mah brotha? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 That's why it's funny. Deg om det. Smurfeen:Du må lese mitt siste innlegg i den store hundetråden. Jeg ble nemlig vekt av en hund som stod utenfor soveromsvinduet mitt så nå sitter jeg her da...pling våken. Will do ^^ Det hadde ikke vært morsomt å ha meg på Paradise Island eller noe som helst TV-program.Jeg hater å være foran kamera og jeg er folkesky som få. Jeg er ikke typen som varer lenge på reality-show, jeg er typen som driter meg ut og blir sendt hjem tidlig. Neineinei. Folk stemmer på de penneste jentene + han som er mest "mysterio". Jeg er ikke "mysterio" i det hele tatt. Jeg er en lazy slacker som avskyr folk som er med på noe sånt. "Grå mus søker andre grå mus" - der harru meg, liksom. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) That's why it's funny. Deg om det. Smurfeen:Du må lese mitt siste innlegg i den store hundetråden. Jeg ble nemlig vekt av en hund som stod utenfor soveromsvinduet mitt så nå sitter jeg her da...pling våken. Will do ^^ Det hadde ikke vært morsomt å ha meg på Paradise Island eller noe som helst TV-program.Jeg hater å være foran kamera og jeg er folkesky som få. Jeg er ikke typen som varer lenge på reality-show, jeg er typen som driter meg ut og blir sendt hjem tidlig. Neineinei. Folk stemmer på de penneste jentene + han som er mest "mysterio". Jeg er ikke "mysterio" i det hele tatt. Jeg er en lazy slacker som avskyr folk som er med på noe sånt. "Grå mus søker andre grå mus" - der harru meg, liksom. Det virker da som du er godt likt her på forumet i hvertfall. Endret 26. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hahah, jeg leste lazy stalker Jeg hadde vært venn med deg, smurfen, lett ! Endret 26. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Zaroos, det kan også stemme, mohahaha Also, dakar, du får mekke deg en kopp te og så anmelde aspiranten for et eller annet funky, få oppreisning, ha ha ha Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Bra sjekkelinje: I think my penis stopped breathing - you know CPR? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Han var skikkelig VM i politi hvertfall. Du lyser ikke ei stakkars usminka trøtt jente i trynet. Jeg ba han om å drite i å lyse meg i trynet. Hadde lyst til å sparke han, men det hadde kanskje ikke tatt seg ut med ei natt på glattcella, da det frister mer med ei stor og oppvarma seng tyve meter unna Han var sikket bare en veldig cool aspirant,stakkar, som ville vise fra den nye maglighten sin. Det er det samme med tiåringer og bikbok bukser, det er såååå stas, og de skal ha de på seg hele tiden Skal gi deg reisning jeg Endret 26. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Håper du har full kasko for du laget nettopp en bulk i buksa mi. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Heter ikke du malin? Er i msn addressen din hvertfall Aldri møtt noen som heter malin faktisk. Men er kult navn "malin(g)" Sander er ett merkelig navn, aldri forstått det. Henrik liker eg derimot. Jeg heter Malene, faktisk. Men jeg digger navnet Malin, og jeg deler MSNen med ei som heter Malin ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg