hylo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og for mye hår. Og hår rundt føflekken. Mye hår. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg liker hår rundt føflekken, jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg synes Mona, Åse og Gudrun er trasige navn. Helle, Ellen og Anette synes jeg heller ikke så mye om. Men det har vel noe med dårlige erfaringer osv. Jeg forbinder forøvrig også Henrik med en tulling.. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mener Anne\Ann\Ane er styggere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 jentenavn på G er somregel makkverk. (da teller jeg også med ei vis model fra brasil) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hahaha, de "argument is invalid" bildene er så sykt geniale. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 jentenavn på G er somregel makkverk.(da teller jeg også med ei vis model fra brasil) "Guro" og "Grete" er jo ikke så ille da? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 jentenavn på G er somregel makkverk.(da teller jeg også med ei vis model fra brasil) "Guro" og "Grete" er jo ikke så ille da? Hvis du heter "Grete" blir du aldri mer en 8 år! Eller så blir du født 50+. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jo. Grete er kun ok om man sier Hans først. Guro-Goro=makkverk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg forbinder forøvrig også Henrik med en tulling..Ya. "Min" Henrik var bare vasete og kom seg ikke igjennom ungdomsskolen engang. Men god i sport var han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Min Henrik var\er en drittsekk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg forbinder forøvrig også Henrik med en tulling..Ya. "Min" Henrik var bare vasete og kom seg ikke igjennom ungdomsskolen engang. Men god i sport var han. Min Henrik (egentlig var det to) var en lystløgner og en surrekopp. Han andre var en feit raring. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg forbinder forøvrig også Henrik med en tulling..Ya. "Min" Henrik var bare vasete og kom seg ikke igjennom ungdomsskolen engang. Men god i sport var han. Henrik, han er sabla sterk. Men han skal visstnok studere fysikk og matte. :S Faen så lange innlegg de skriver i samfunns delen av forumet. Frister så jævlig å bare skrive "Å"! Endret 26. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Min Henrik (egentlig var det to) var en lystløgner og en surrekopp. Han andre var en feit raring. Det ligger nok i blodet deres. Nå hører jeg på Opeth. Lenge siden jeg har hørt på vaset, men jævla deilig å høre på faktisk. HVA SKJER MED KATEGORI-MENYEN? DEN ER BEVEGELIG DETTE ER SERIØST IKKE BRA. JEG VIL HA SKINNET SOM VAR I 2007. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 La oss runde av kvelden med litt fabelaktig musikk: Kalmah - The Black Waltz Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Min Henrik (egentlig var det to) var en lystløgner og en surrekopp. Han andre var en feit raring. Det ligger nok i blodet deres. Nå hører jeg på Opeth. Lenge siden jeg har hørt på vaset, men jævla deilig å høre på faktisk. HVA SKJER MED KATEGORI-MENYEN? DEN ER BEVEGELIG DETTE ER SERIØST IKKE BRA. JEG VIL HA SKINNET SOM VAR I 2007. Forandring fryder sa kjerringa og dreit i senga. --------------------------------------------------- Fysj. Dette er musikk: Se filmen hos Youtube Endret 26. februar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Min Henrik kjenner jeg egentlig ikke, jeg bare vet hvem han er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor morsomt hadde det ikke vært å melde lars på Paradise Island? Evt datasjur. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 La meg få introdusere, Vinskvetten! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor morsomt hadde det ikke vært å melde lars på Paradise Island?Evt datasjur. Veldig morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg