L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er favorittnavnet ditt blant både gutte- og jentenavn? Mine er Isabella og Andreas. Luna er verdens flotteste jentenavn! Dattera til gamle dealeren min heter Luna. Selv så synes jeg jentenavnet Tatiana er teh shit. Det skal jeg kalle dattera mi om jeg noen gang får en jente. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er favorittnavnet ditt blant både gutte- og jentenavn? Mine er Isabella og Andreas. Luna er verdens flotteste jentenavn! Dattera til gamle dealeren min heter Luna. Selv så synes jeg jentenavnet Tatiana er teh shit. Det skal jeg kalle dattera mi om jeg noen gang får en jente. Har du unge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har du unge? Ja. Har en sønn som heter Tommy. Er han i avataren. På det bildet er han nesten fire. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selina er jo ganske fint, det óg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) ---Endret--- Endret 26. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva med Michael? På Engelsk, altså. Nydelig navn. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selina er jo ganske fint, det óg. Kjenner ei over nett som heter Selina. Hun kaller seg Seli, som er ganske fint, egentlig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) --Fjernet grunnet terms of violation-- Endret 26. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har du unge? Ja. Har en sønn som heter Tommy. Er han i avataren. På det bildet er han nesten fire. Så det går ann å leve et utsvevende forumliv etter man har fått unge. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) --Fjernet grunnet terms of violation-- Endret 26. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selina er jo ganske fint, det óg. Kjenner ei over nett som heter Selina. Hun kaller seg Seli, som er ganske fint, egentlig! Enig der Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Luna er pent. Og sønnen til Lars er sikkert den søteste ungen i verden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selina er jo ganske fint, det óg. Uenig. Vet ikke helt hva som er galt med det, men jeg synes det høres så kjedelig ut. Kan funke på engelske chicks kanskje. Eller australske ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Så det går ann å leve et utsvevende forumliv etter man har fått unge. Uff... Ikke snakk. Min største skrekk er at han skal oppdage forumet. Han blir tross alt 9 i år og jeg har sett tiåringer som har registrert seg.*grøss* Jeg er veldig ramp, og fargoth er vel også det; vi ser det jo i tråden ^^Må ligge i navnet. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva syns alle om Malin? Tenkte å kalle dattera mi det en dag, men jeg er litt usikker. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi er en kar i bygda her som heter Tommy. Han er badass! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og sønnen til Lars er sikkert den søteste ungen i verden.Så klart han er. Besteste tingen i hele denne verden faktisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hørtes ut som et fornuftig gjøremål.Har vært på kurs i dag om lover og slikt,pasientrettigheter,tvangsbruk osv.. Spennende men gud så tørt til tider. Må ha vært interresant. Er jo et enormt viktig tema. En hver bruk av tvang er jo en enorm inngrip i et menneskes liv.Yeah, var ganske greit og en god foreleser også. Med tanke på den nye loven om tvang som er kommet så kunne et kurs om tvang i seg selv ha vært meget spennende. Vet at bydelen (Østensjø) og de andre bydelene kjører slike kurs så jeg har vært å snoket litt på nettsidene til oslo kommune og skal hente nede kurs-katalog og printe ut og legge på pauserommet. Er ei real megge til en sjef på den arbeidsplassen men hun går heldigvis av nå til sommeren så det kan vel hende det kan bli noen flere kurs Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Allright pep00l. Nå er det soving for denne fyren, sov goth når dere legger dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg