MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hva mener du med mystiske menn egentlig? For eksempel på en bar... Han fanger blikket mitt fra avstand og ser meg rett inn i øynene med et smil. Snur seg sakte for å holde blikket og snur hodet og snakker med vennene sine. Drikker opp øl/vin/whatever og holder blikket mitt mens han drikker. Han smiler igjen og går sakte mot døren. Slik skaffer du deg en kvinne uten å måtte snakke. Jeg blir helt skjelven av sånne menn<3 Edit: Gjett om jeg går etter ham én gang. Endret 25. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 For eksempel på en bar...Han fanger blikket mitt fra avstand og ser meg rett inn i øynene med et smil. Snur seg sakte for å holde blikket og snur hodet og snakker med vennene sine. Drikker opp øl/vin/whatever og holder blikket mitt mens han drikker. Han smiler igjen og går sakte mot døren. Skummelt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hørtes ut som et fornuftig gjøremål. Har vært på kurs i dag om lover og slikt,pasientrettigheter,tvangsbruk osv.. Spennende men gud så tørt til tider. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 KEN KAN SPILLE BANJOHAN HAR JO GEHØR GEHØR HAN KAN SPILLE BANJO doods, glem Donald. Barbie's where it's at. FÅ DRAGEN MIN HØYT OPPI SKYY DRAGEN SKAL FLY HØYT OVER LAND, OVER BY-HY SE, DEN LETTER, DEN FLYGER, DEN SVEVER NÅ i dont get it Hvis noen ble skuffet over at jeg delte ut en lenke som ikke virket, kan de få sangen her. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De er på CD-en Barbie Hits vol. 1. Den siste går forresten til melodien til Vill ha dig. Jeg fikk den signert av en kjøpesenter-Barbie. Lykke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Faen så utrolig trøtt man skulle bli da. -_- Lagde meg økseskaft på jobb idag jeg, nesten så jeg vurderer å blogge om det. DET HADDE VÆRT TØFT DA!!!11Det minner meg om en historie fra mitt rikholdige liv: Vi hadde en meget spesiell sløydlærer på skolen jeg gikk på som barn. Vårt første møte med sløyd ble at vi alle fikk beskjed om hugge vekk skaftene på noen hjemmelagde kniver, hvorpå han etter at vi hadde ødelagt alle skaftene utbryter : "Velkommen, klasse x, dette året skal vi bruke til å lage treskaft!" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er resten av plata like bra som Ken kan spille banjo? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, Fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hørtes ut som et fornuftig gjøremål.Har vært på kurs i dag om lover og slikt,pasientrettigheter,tvangsbruk osv.. Spennende men gud så tørt til tider. Må ha vært interresant. Er jo et enormt viktig tema. En hver bruk av tvang er jo en enorm inngrip i et menneskes liv. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er resten av plata like bra som Ken kan spille banjo? Bedre. (Manic Monday) En alle tiders fest i hagen (whoa-whoa) Hmhmhmhmhm Grattis på den store dagen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, Fargoth Morn. Jeg tror du er for ung for en kopp kaffe. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sondre, Daniel, Lars. Deilige navn. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er favorittnavnet ditt blant både gutte- og jentenavn? Mine er Isabella og Andreas. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skal jeg se Valkyrie eller Dead like me-filmen tro? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bedre. (Manic Monday) En alle tiders fest i hagen (whoa-whoa) Hmhmhmhmhm Grattis på den store dagen! Vær så snill, si at du kan rippe den! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, Fargoth Morn. Jeg tror du er for ung for en kopp kaffe. Jeg er ung. Men ikke for ung For deg, ja. For kaffe, never. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skal jeg se Valkyrie eller Dead like me-filmen tro?Valkyrie. Nazister gjør seg godt i widescreen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er favorittnavnet ditt blant både gutte- og jentenavn? Mine er Isabella og Andreas. Jeg liker litt norrøne navn, selv om jeg er redd for at det bare er en fase og at det kommer til å virke dritteit når de blir store. Eller, gode gammeldagse norske navn er fine. Også liker jeg Iben, selv om det kanskje er litt jålete. Og Daniel, jeg er usikker på om jeg har kasta den. Hvis jeg finner den, skal du selvsagt få en kopi. Komigjenkomigjenkomigjenkomigjenkomigjenkomigjen, Barbie, bli med oss, bli med oss, Barbie, bli med o-oss. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er favorittnavnet ditt blant både gutte- og jentenavn? Mine er Isabella og Andreas. Luna er verdens flotteste jentenavn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg