Underpants Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ingen skade skjedd, ingen skjede skadd. Du er så... Jeg vil bli bedre kjent med deg. Central Park i natt? Bør jeg føle meg forfulgt? Jau, du er på min liste stalke-objekt nr. 1, ettersom du er den raraste brukaren i DNFK. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tøff?Blir ikke de ødelagte after first use? Spørs åssen man behandler den.Også, jeg var kanskje 8 år. Tror du en 8 åring tenker på hvordan leken er bygd? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Husker en leke i Donald hvor man skulle putte en ring på fingeren og stikke en kniv igjennom. Det var to hull. Det ene førte kniven rundt ringen, og det andre gikk rett i fingeren. Lurte en god del folk på skolen med den. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 MasterOfColours: Det er noe kjent med deg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 You don't want too look, but your curiousity for what's there, makes you look anyway Vet iallefall om en her som føler seg truffet /lol Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ingen skade skjedd, ingen skjede skadd. Du er så... Jeg vil bli bedre kjent med deg. Central Park i natt? Bør jeg føle meg forfulgt? Det burde du. Wat? Eg abonnerer framleis på Donald-blader. Korleis kan det vere nostalgisk?Ikke nostalgi her heller. Leser det støtt og stadig. Men når det gjelder Donald og Co er DETTE nostalgi værtfall: Å, herregud! Nå følte jeg meg bitteliten igjen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 You don't want too look, but your curiousity for what's there, makes you look anyway Vet iallefall om en her som føler seg truffet /lol Tror jeg har en tanke om hvem du tenker på. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 You don't want too look, but your curiousity for what's there, makes you look anyway Vet iallefall om en her som føler seg truffet /lol Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) KEN KAN SPILLE BANJO HAN HAR JO GEHØR GEHØR HAN KAN SPILLE BANJO doods, glem Donald. Barbie's where it's at. Endret 25. februar 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Wat? Eg abonnerer framleis på Donald-blader. Korleis kan det vere nostalgisk? Enig med underbuksene. Jeg har abonnert siden 1991 og har eske på eske med leker og slikt, og et par skuffer fylt med plakater og kalendere som var med. De aller fleste bladene er i permer så klart ^^ Syns det er like populært med Donald nå som da jeg. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 MasterOfColours: Det er noe kjent med deg. Hvordan da kjent? Profilbildet... Men... Hva er så kjent med det? :S Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Donald har tapt seg over årene, men er fremdeles grei underholdning. Vi hadde abonnement på Donald da jeg var yngre, men det er mange år siden nå. Kjøper heller ikke Donald, men storkoser meg når jeg kommer over en gammel pocket eller et blad hos ungene til søstra mi. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg klarer ikke å le av Donald lenger, jeg "/ Det samme gjentas med ulike personer og på ulike måter... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ingen skade skjedd, ingen skjede skadd. Du er så... Jeg vil bli bedre kjent med deg. Central Park i natt? Bør jeg føle meg forfulgt? Jau, du er på min liste stalke-objekt nr. 1, ettersom du er den raraste brukaren i DNFK. Wut Når ble jeg rar? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Huh? Skal man le av Donald? Endret 25. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Eg ler ofte av Don Rosa's teikningar. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg ble svar nr. 17400... Så stolt jeg er Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Don Rosa er genial. Sykt bra småting han har ved siden av hoved-materialet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når ble jeg rar? Spør ikkje meg. <_< Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ingen skade skjedd, ingen skjede skadd. Du er så... Jeg vil bli bedre kjent med deg. Central Park i natt? Bør jeg føle meg forfulgt? Er dette feil tidspunkt å spørre om en kopp kaffe? Hvor og når? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg