Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et bein. Jeg var dum som prøvde å få det løs selv, men jeg fikk ikke puste. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.myspace.com/newyorksurprise*hummre* Herlig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Derfor kjøper man den litt dyrere fisken, UTEN de ekle beina. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takler ikke fisk lenger. Hadde en skrekkopplevelse som endte med et stykk Ida på badegulvet, blod og panikk. Jeg skal lage det mat pusen og så skal du få se at fisk faktisk ikke er så ille. Nydelig ørret med superdupernydelig ostesaus <3 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal lage det mat pusen og så skal du få se at fisk faktisk ikke er så ille. Nydelig ørret med superdupernydelig ostesaus <3 Er jo ikke noe som slår ørret uansett, da. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et bein. Jeg var dum som prøvde å få det løs selv, men jeg fikk ikke puste. Spiser du fisk på badet? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takler ikke fisk lenger. Hadde en skrekkopplevelse som endte med et stykk Ida på badegulvet, blod og panikk. Jeg skal lage det mat pusen og så skal du få se at fisk faktisk ikke er så ille. Nydelig ørret med superdupernydelig ostesaus <3 Okay,da. Bare for deg^^. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stekt ørret som er så fersk at den krøller seg i panna er nam. *sikle* Stekt sikkel som er så krøllete at det fersker seg i ørreten er nam *panne* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fisk og ost. Nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sjur + fisk innen matveien = brekninger over / spy i nærmeste søppelbytte. Hver jævla gang. Bare lukta får det til å flyte over for meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okei.. Jeg tror jeg kommer til å spy. Omgangssyke eller hva faen + matprat = ekstrem kvalme. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sjur + fisk innen matveien = brekninger over / spy i nærmeste søppelbytte.Hver jævla gang. Bare lukta får det til å flyte over for meg. Fisk er da ikke så galt? :O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stekt sikkel som er så krøllete at det fersker seg i ørreten er nam *panne* Nåh, så morsom du er. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tenkte jeg skulle se True Romance. Er den noe bra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva jobber du med nå? Alder og rehabiliteringshjem (gamlehjem). Okay,da. Bare for deg^^. Er flink til å lage mat jeg faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sjur + fisk innen matveien = brekninger over / spy i nærmeste søppelbytte.Hver jævla gang. Bare lukta får det til å flyte over for meg. Fisk er da ikke så galt? :O Fisk er det verste jeg vet. Verre enn brokkoli, oliven og sopp >< Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nei. Fisk er godt. Da jeg var mindre skulle jeg gå alene til koltbordet. Endte opp med kokt laks, pommes frites og brun saus. Og DET var godt. (ikke ironi, engang) EDIT: Senere på danskebåten ble det noe lignende, bare med torsk. Endret 8. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Høres ut som du har en spennende jobb colbert Sikkert koselig å jobbe på et gamlehjem Smurfen: Du er bare kresen.. gå og ta deg en fisk! Endret 8. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kokt tork er jo spy i kjele. Herregud, så ekkelt. Kjenne den smelte (!) på tunga, da er det noe galt. Noen som har et godt ord for en "bad-guy"? Eller skurk om man vil, blir så oppgitt over å bruke "skurk" i teksten, høres så latterlig ut. Endret 8. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Høres ut som du har en spennende jobb colbert Sikkert koselig å jobbe på et gamlehjem Smurfen: Du er bare kresen.. gå og ta deg en fisk! Ikke ert han. Det temaet er litt sårt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg