Tunky Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde du likt og blitt holdt fanga av store troll som spilte menneskelyder, så du trodde du skulle bli sluppet fri?!?! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde du likt og blitt holdt fanga av store troll som spilte menneskelyder, så du trodde du skulle bli sluppet fri?!?! Katter er ikke mennesker. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Berre tuller. :!: -.- Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Utrolig sliten etter en lang dag. Nå var det godt med mat. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Utrolig sliten etter en lang dag. Nå var det godt med mat. Høres deilig ut. Hva spiser du? Brødskive med GULost. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Utrolig sliten etter en lang dag. Nå var det godt med mat. Høres deilig ut. Hva spiser du? Jeg vet du ler Jeg sukket spontant og tenkte for meg selv: "Hvorfor spøke med katteliv?". Siden satte jeg meg ned og så utover den solete gressplenen. Den skinte med tusen krystaller fra smeltet snø. Der kom tanken igjen! Ja, hvorfor spøke med katteliv? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Utrolig sliten etter en lang dag. Nå var det godt med mat. Høres deilig ut. Hva spiser du? Brødskive med GULost. Nam Av en eller annen grunn fikk jeg veldig lyst på det, AKKURAT nå. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde du likt og blitt holdt fanga av store troll som spilte menneskelyder, så du trodde du skulle bli sluppet fri?!?! Katter er ikke mennesker. Jo, de er det. Det er det som er så kjedelig, etter en stund sjønner de det bare er tull, og så legger de seg til å sove. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Brødskive med HVITost. Nice! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde du likt og blitt holdt fanga av store troll som spilte menneskelyder, så du trodde du skulle bli sluppet fri?!?! Katter er ikke mennesker. Jo, de er det. Det er det som er så kjedelig, etter en stund sjønner de det bare er tull, og så legger de seg til å sove. Katter har pels, sådetså Men vi går vel ikke og legger oss når vi vil? OH, CRUEL WORLD! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Brødskive med mordi. Nice! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Munnen min smaker som mark, sjølv om eg ikkje har spist noko på lenge. Nokon andre som får denne feilmeldinga? Endret 25. februar 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 spilte av den der. Katta sperret opp øynene og løp rundt til hvert eneste vindu før hun skjønte det kom fra pc-en og kom bort til den. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Munnen min smaker som mark, sjølv om eg ikkje har spist noko på lenge. Tett nese fører til at man puster med munnen, og da får man dårlig ånde. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 "hvitost" lol fags Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 spilte av den der. Katta sperret opp øynene og løp rundt til hvert eneste vindu før hun skjønte det kom fra pc-en og kom bort til den. Ja, det funket litt. Hva er det den sier? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Katta mi reagerer ikke. Den bare ser opp på skjermen og legger seg ned igjen! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Prøv Edit: Jeg tror denne funker best på¨hunnkatter. Endret 25. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg