Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det jeg mente, er at man ikke skriver sånt på et mannsdominert forum med mindre man ikke vil ha oppmerksomhet rundt det. :)

Jeg kjeder meg passe mye, så det er vel oppmerksomhet jeg er ute etter :p

Woa, rolig nå. Eg krever minst ett måltid først, det er den gylne reglen. Kan selvfølgelig kombineres da.

What did you have in mind? :cool:

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wrææl! Angrer litt på at eg ikke gikk til tannlegen nå ja. Spiste noe nøttemix med tørkede frukter, ene hang seg fast i tannen og inneholdt vist noe sukker. Eg burde ha lært av de 4 siste gangene eg har skippet tannlegen også har det samme skjedd da også.

Får bare bite tennene sammen og gå dit. AHA! Der har man problemet vetdu, kan ikke bite de sammen når man ligger der. Forrige gang eg var hos tannlegen fant hun ut hun måtte borre, da unnskyldte eg med at eg måtte på do og stakk til helvete vekk. Men hun har faktisk mistet den tannlegelappen de henger på veggen som sier de har lov til å tannlege pga så mange klager. Eneste gode med hun var store pupper som hun alltid moste i trynet mitt.

God natt kafèen, sov godt.

Rediger.

Oooh, jordbærkrem høres digg ut. Lurer på om man kan lage ananas krem, eller suppe. mange mysterier ute å går om natten.

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...